2019. nov. 24.

Blognyitó Nyereményjáték! ⭐


A blogom megnyitása alkalmából szeretnék nektek kedveskedni egy kisebb nyereményjátékkal. 
A nyereményjáték során egy szerencsés nyertes gazdagabb lehet egy dedikált Marni Bates könyvjelzővel és egy Ellen Kennedy bookplattel. 
A nyereményjáték 2019. november 24.-től december 15.-ig tart. (éjfél)
Sorsolás: december 16. (délután)

Feladatok: 
  • Iratkozz fel a blogomra a rendszeres olvasók közé. 
  • Írd meg kommentben, hogy esetleg olvastál-e már a két író nő közül, illetve az e-mail címedet, hogy azon tudjalak majd értesíteni ha te nyertél. :)

(Csak Magyarországra postázok.)

Sok szerencsét! 

8 megjegyzés:

  1. Szia! Feliratkoztam Adél Dani néven, email címem: adeldani1216@gmail.com
    Nagyon tetszik a blogod, annak ellenére, hogy még csak pár bejegyzésed van. Nekem is hasonló a stílusom :)
    Marni Bates összes magyarul megjelent könyvét olvastam már, a Gyilkos a vonal végén sorozata a kedvencem.
    Elle Kennedyt pedig egyenesen imádom, főleg az Off-campus sorozata miatt. Az valami zseniális! ( És szerintem, ha a felépítést nézzük, hasonlít a Stage Dive sorozatra, ami, mint olvastam, az egyik kedvenced :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a feliratkozást és a kedves szavakat is! Nagyon örülök annak, hogy tetszik a blogom. :)
      A Gyilkos a vonal végén tényleg nqgyon szuper könyv. :)
      Igen-igen, szerintem is hasonlít a két sorozat! :))
      Sok sikert kívánok! 😊

      Törlés
  2. Szia! Felíratkoztam vimczezsuzsi335@gmail.com.
    Elle Kenndeyt nagyon szerettem a Off Campus sorozata miatt és egyik örök kedvencem lett.
    Marni Bates könyvei közül van egy-kettő hiányosságom de minél hamarabb orvosolom majd de most sajnos időhiányba szenvedek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a feliratkozást. :) Remélem hamarosan lesz elég időd a Marni Bates könyvekre is, mert szerintem nagyon szuperek. :)
      Sok sikert kívánok! 😊

      Törlés
  3. Szia!
    Sok sikert kívánok a blogodhoz.
    Katalin Sz néven íratkoztam fel.
    Ha jól emlékszem Elle Kennedytől már olvastam,csak a könyv címére nem emlékszem már.
    Email: katalin.szell@freemail.hu
    Köszi a játékot.

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Sok szerencsét kívánok!

      Törlés
  4. Szia! 🤗 feliratkoztam a blogra, Fekete Adrienn néven. Marni Bates könyvei közül kettőt olvastam eddig, Rocksztárt kaptam karácsonyra, és a Segítség youtube sztár lettem könyveket.
    Elle Kennedy összes könyvét olvastam már. Angolt és magyart egyaránt. Nagy nagy kedvenc. 😍
    E-mail címem: wadrioo09@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem semmi, hogy az összes Elle Kennedy könyvet olvastad, ügyes vagy! :)
      Sok szerencsét!

      Törlés

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...