2020. márc. 20.

Nyereményjáték MEGHOSSZABÍTVA!

Sziasztok!

A blogomon futó nyereményjátékot a koronavírus okozta házi karantén miatt meghosszabítom.
Jó egészséget kívánok mindenkinek és vigyázzatok magatokra! 💖
A játékra itt is jelentkezhettek, illetve természetesen a korábbi jentkezők is ugyanúgy részt fognak venni a sorsoláson.

Mit kell tennetek, hogy megnyerhessétek a könyvet?
- Iratkozzatok fel a blogomra rendszeres olvasók köze
- Írjátok meg kommentben, hogy ti szerettek-e színházba járni (a regényben főszerepet játszik a színház) illetve az e-mail címeteket is. Azon fogom értesíteni a szerencsés nyertest! 🍀

Csak Magyarországon belül postázom a nyereményt. 
Mpl csomagautomatába tudom postázni a könyvet, így kérlek titeket, hogy csak akkor jelentkezzetek a játékra ha van a közeletekben csomagautomata. 

A nyereményjáték kezdete: 2020.02.29.
A nyereményjáték vége: 2020. ? Jelenleg határozatlan idő, de remélem áprilisban. 
Sorsolás: 2020. Április ha minden rendben lesz. 

(Az e-mail címeteket és a személyes adatát a nyertesnek bizalmasan kezelem, harmadik félnek nem adom ki.)

Szép napot!
Heni 🌸

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ritkán szoktam színházba járni,jobban moziba,de a kedvenc időtöltésem az olvasás.
    Email: katalin.szell@freemail.hu
    Köszi,a játékot.

    Kati

    VálaszTörlés
  2. Szeretek színházba járni, csak sajnos elég ritkán jutok el, de egy jó színdarabra, komédiára vevő vagyok!
    E-mail: magdusandrea@gmail.com

    Üdv,
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm és sok sikert kívánok! :)

      Törlés
  3. Szia:)
    Én nagyon szeretek színházba járni a hangulat varázsa miatt.
    Az e-mail cínem:

    sz.julia0628@gmail.com

    Üdv:
    Júlia

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Koszi a lehetoseget! Sajnos nagyon reg ota nem voltam mar szinhazban. :/

    VálaszTörlés
  5. Hali! 😊
    Én elképesztően szeretek színházba járni. Gimnázium alatt végig rendszeres előadás látogató voltam és most, egyetem alatt is gyakran megyek.
    E-mail címem: panczel.brigitta21@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! 😁📚

    Szép napot,
    Brigi

    VálaszTörlés

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...