2020. jan. 8.

Az új blog dizájn

Sziasztok!

Jó pár hete törtem már a fejem, hogy milyen is legyen a blog kinézete és örömmel tudatom veletek, hogy most már kész lett! :)
Mint láthatjátok, a kék szín dominál az oldalamon. Azért választottam ezt a színt, mert nyugalmat és békességet áraszt. Valamint elég közkedvelt szín, így bizonyára köztetek is van olyan, akinek pont a kék a kedvenc színe. Nem mellesleg én is nagyon szeretem.

A blogom kapott egy új fejlécet is, amelyen helyet kapott az egyik kedvenc anime karakterem, vagyis Sesshomaru sama. (Inuyasha anime egyik mellékszereplője) Valamint az egyik kedvenc idézetem került a fejlécre: "Minden könyv palack, benne üzenettel. Csak ki kell nyitni." 
Remélem tetszik nektek az új stílus és azt, hogy ezentúl is rendszeres olvasói lesztek az oldalamnak. 

A csodás bannert köszönöm Gabinak! 💙 

Legyen szép napotok,
Heni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...