2020. febr. 7.

Elyn Vee N. : Cseszd meg, Hunter! (Dirty Souls- Piszkos lelkek 1.)

Elyn Vee N. egyik könyvéről már írtam nektek, de ha esetleg még nem láttátok volna és szeretnétek elolvasni, akkor azt erre a linkre kattintva megtehetitek: https://henisbookbar.blogspot.com/2020/01/elyn-vee-n-santa-night.html
💛
💛
A Cseszd meg, Hunter! című regény egy komolyabb témát dolgoz fel, ugyanis a történetben egy 17 éves lány titkos kapcsolatot kezd egy rendőrrel. Igazából nincs köztük túl sok korkülönbség, mert Olvia, a lány főszereplő 17 éves. Hunter, a rendőr pedig 24. Viszont mivel a lány még kiskorú és ha komolyabb dolgok is történénnek kettőjük közt, azzal Hunter törvényt szegne.
A történet legnagyobb csattanója pedig az, hogy Olvia édesapja Hunter főnöke. Nekem ez a történet szál volt a legizgalmasabb és kíváncsi voltam arra, hogy meddig bírják titokban tartani a kapcsolatukat. Talán pont emiatt voltam egy kicsit csalódott, hogy Olivia édesapja túl könnyen adta áldását rájuk. Na, jó azért nem adta rájuk az áldását, mert több szabályt is előírt a számukra.
Viszont voltak kellemes meglepetések is a könyvben számomra. Például az, hogy az egyik mellékszereplő, akit elneveztek a suli "r*bancának", igazából egy okos és igen motivált lány, aki imád tanulni. Én szívesebben olvastam volna egy hozzá hasonló karizmatikus és egyedi karakterről, mert számomra Olivia kicsit unalmas volt. Tipikusan az a lány, aki még sosem volt pasival, sosem csókolózott, majd egyszer amikor végre megtetszik neki valaki nem gondol semmi másra, csak a szexre.
Míg ezzel szemben Hunter, bár mivel férfi neki is vannak vágyai, több romantikát és gyengédséget mutatott, mint Olivia. A sorokat olvasva is teljesen átjött, hogy ő bizony komolyan gondolja a lánnyal a kapcsolatot és nem csak a tetsét akarja megszerezni, hanem a személyiségét is megszeretné ismerni és csupán szeretni akarja őt, úgy ahogy van.
Sajnos voltak a regényben olyan dolgok, amelyek nem igazán nyerték el a tetszésemet, viszont ennél jóval több pozitív dolog is megtalálható volt benne, így azt kell röviden mondanom, hogy tetszett. Egy komolyabb témát dolgozott fel, amelyet könnyed stílusban adott át az írónő. Még mindig nagyon tehetségesnek és kreatívnak tartom Elyn Vee N.-t és abban bízom, hogy még rengeteg szuper történetet olvashatok tőle. 💛

"– Nem hallottam jól. Te most nem megregulázol, hanem köszönetet mondasz?
– Igen. Mert az én érdekemet is nézted.
– Hát… Ez így szokott lenni ilyenkor.
– Milyenkor? – kérdem kíváncsian, miközben hátradőlök az ágyamon.
– Amikor a férfi szerelmes. – Hunter hangja komolyabbá válik. – El akartam mondani a kocsiban, de túl nyuszi voltam.
– Én is akartam mondani valamit.
– Egyre kíváncsibb vagyok – nevet fel, majd egy kis sóhajt hallok a vonal másik végéről. –Szeretlek, Olivia.
A szívem olyan sebesen ver, hogy attól félek, átszakítja a mellkasomat. Ha nem telefonálnánk, lányos sóhajt hallatnék, de helyette inkább válaszolok.
– Én is szeretlek, Hunter!"


Szenvedély
Titok
Szerelem
Mindenkinek ajánlom, aki szeretne egy érdekesebb, nem a megszokott stílusú és történetről szóló new adult könyvet olvasni. 
Köszönöm, hogy elolvashattam!  💛

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...