2020. febr. 22.

Könyvtárban jártam FEBRUÁR ⛄

A tegnapi napom úgy alakult, hogy volt egy kis időm beugrani a könyvtárba. Nem terveztem, de mivel az orvos után volt egy fél órám míg indul a buszom, így gondoltam hasznosan fogom eltölteni ezt a kis "én időt".
Most három könyv jött haza velem. Az első könyv, amely rögtön szemetszúrt nekem az újdonságoknál az Szlukovényi Katalin: Magyar mesék lázadó lányoknak című kötete volt. Belelapozgattam és nagyon megtetszettek az illusztràciói, illetve az, hogy igazán céltudatos hölgyekről szól maga a könyv.
A második könyv, amelyet levettem a polcról az W. Bruce Cameron: Egy kutya négy élete című regénye volt. Filmben félig láttam már és sajnos elsírtam rajta magam, így inkább nem is néztem végig. (A kutyás filmeken mindig elsírom magam. 😄 ) Remélem a könyvön nem fogok ennyire meghatódni, bár ki tudja. A harmadik és egyben utolsó könyv, amelyet választottam a könyvtárban az pedig L.A. Casey: Gyere haza! című regénye volt. A mi könyvtárunkban nem sok Rubin pöttyös könyv van. Szerintem egy kezemen megtudnám számolni őket, ezért lepődtem meg ezen a könyvön, hogy meg van a helyi kis könyvtárunknak. Nagyon érdekesnek tűnik a fülszövege alapján és bízom benne, hogy tetszeni fog nekem. Általában a Rubin pöttyös könyvek nem szoktak csalódast okozni.
Összeségében:

  • 1 db new adult
  • 2 db ifjúsági
Előjegyeztettem Andrzej Sapkowski: Az utolsó kívánság című regényét, amely a Vaják sorozat első része. Kicsit még várnom kell rá, de nem baj, mert addig is sok szupernek ígérkező könyv vár a polcomon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...