2020. febr. 20.

Doreen Virtue: Égi üzenetek

Ti hisztek az angyalokban? Nos, én sok éve hiszek már bennük. Néhány évvel ezelőtt, mikor lelkileg nem voltam jól, egy éjszaka megjelent a szobámban egy szőke kisfiú.
Forrás: Pinterest
Kb.négy éves lehetett és kék pizsamában volt, akárcsak én. Szürke szemei riadtak voltak, mintha rosszat tett volna és gyorsan kiment a szobámból. Én próbáltam utána menni, de amint kiértem a szobámból eltűnt. És vele együtt a fényesség is, amelyre az éjszaka folyamán fölriadtam. Elképesztően aranyos gyermek volt, de a tekintete bölcs volt. Elmeséltem ezt a történetet pár embernek, de szinte az összes bolondnak gondolt. De igazából ez engem nem érdekel, mert én hiszek az angyalokban. Ha te is hiszel bennük, akkor tarts velem a további sorokban is, amelyekben Doreen Virtue: Égi üzenetek című könyvéről fogok mesélni és személyes véleményt alkotni. 
Az Égi üzenetek című könyvben különböző történeteket olvashatunk, hogy ki hogyan tapasztalta az angyalok jeleit. Ezek a történetek igazán meghatóak voltak és elgondolkodtatott azon, hogy az angyalok mennyire nemes teremtmények. Csupa jóindulat és szeretet vezérli őket. 

Miről ismerheted fel, hogy az angyalod kapcsolatba szeretne veled lépni?

1. Tollak
Ha a környezetedben váratlanul tollat találtál, az egy angyali jel. Ezzel szólítanak meg téged. Vedd ezt úgy, mintha egy családtagod egy kis jegyzetet hagyna neked a hűtőszekrényen. Tudom furcsa hasonlat, de az angyal a toll segítségével próbál neked jelezni, hogy figyelj rá, mert fontosat szeretne neked mondani. 
" Ne felejtsd el: ha madártollat találsz, az azt jelenti, a túlvilág kapcsolatot szeretne teremteni veled, hogy üdvözölhessen, és tudathassa, nem vagy egyedül. "

2. Számok
Az angyalszámokat nagyon könnyű észrevenni. Figyeld csak meg, hogy néhány szám nem mutatkozik-e neked gyakran, akár nap mint nap. Nekem volt többször, hogy ránéztem az órára és az szinte mindennap 18:27-et mutatott. Ez azt jelenti, hogy az angyalod a számok segítségével üzenni szeretne a számodra. 
" A számok gyakran a legérdekesebb - és néha a legrejtélyesebb - üzenetek, amelyeket csak az angyaloktól kaphatunk. " 

3. Érzések
Ezeket talán a legkönnyebb észrevenni. Biztosan elődordult már veletek is, hogy megéreztetek bizonyos dolgokat. Nekem például volt egy olyan érzésem, hogy ne menjek át a zebrán a zöld lámpánál. Miután ez az érzés a hatalmába kerített egy autó száguldott el előttem. Ha nem halgattam volna az angyalom által küldött megérzésre, akkor több mint valószínű, hogy az autó elütött volna. 
Most csak néhány fontos jelet emeltem ki nektek, de vannak még ezeken kívül több jelek is. Például fények, szivárvány, hőmérséklet ingadozás, hangok vagy akár zene. 
" Ám az angyalok célja nemcsak az, hogy védelmezzenek minket, hanem az is, hogy a nehéz időkben bátorítást nyújtsanak. "

Kérjünk!
Vegyük észre a jeleket!
Ha megkaptuk az iránymutatást, cselekedjünk!
















Maga a könyv fantasztikusan szép kialakítású. Igényes és minőségi kiadás, ráadásul látszik, hogy a kiadó minden részletre kellően odafigyelt. Gondolok itt például arra, hogy oldalszámokat tollakkal díszítették. Kicsi apróság még is gyönyörű szépen sikerült. 
A kedves és megható történetek után imákat találhatunk a könyvben, amelyekkel segítségével kéréssel fordulhatunk az angyalunk felé. Egészség, szerelem, anyagi javak, barátság és még több imát tartalmaz a kötet. Én mindenképpen elfogok mondani imát és bízok benne, hogy az angyalom segíteni fog engem, mint eddig is az évek alatt. 💙 

Kedves angyalom!

Arra kérlek titeket, forduljatok különleges odafigyeléssel, szeretettel és gondoskodással [az illető neve] felé, és tàmogassátok abban, hogy visszanyerhesse az egészségét. Kérlek, küldjetek jelet, hogy megerősítést és útmutatást kaphassak, hogyan tudok a leghatékonyabban támogatást nyújtani [név] egészségének javításában. 

Ha ti is nyitottak vagytok a spiritualitás felé és kapcsolatba szeretnétek lépni az angyalotokkal, akkor tiszta szívből csak ajánlani tudok számotokra Doreen Virtue: Égi üzenetek című könyvét. 

Hány csillagot érdemel tőlem?
⭐⭐⭐⭐⭐ / 5

A könyv adatai:
Író: Doreen Virtue
Cím: Égi üzenetek
Műfaj: Ezotéria
Kiadó: Édesvíz
Kiadási év: 2018
Oldalszáma: 170 oldal
Fülszöveg:
Te is látod a jeleket? És azt is tudod, mit üzennek számodra?
Őrangyalaid fáradhatatlanul igyekeznek kapcsolatba lépni veled. Körbevesznek egyértelmű jelekkel, és különféle módokon próbálják tudatni veled, melletted állnak.
Csodálatos szivárványt látsz? Lépten-nyomon egy bizonyos számba botlasz? Esetleg elhullott madártollak, kallódó pénzérmék bukkannak fel környezetben?
Doreen Virtue Égi üzenetek című gazdagon illusztrált könyvében egyedülálló tudását és tapasztalatát adja át Neked. Most az angyalkommunikáció legelismertebb szakértőjétől tanulhatod meg, hogyan használd iránytűként az égi jeleket, és hogyan kérj különleges iránymutatást karriered kapcsán, szerelmi ügyekben vagy életed más fontos kérdéseit illetően.
Doreen Virtue az angyali birodalommal dolgozó tisztánlátó, a pszichológia doktora, számos bestseller szerzője. 1997 óta tart angyalterápia-kurzusokat, melyeken ezreknek tanítja meg az angyalokkal és arkangyalokkal való kommunikációt.
Kedves Édesvíz Kiadó! Köszönöm, hogy elolvashattam a könyvet! 💙 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...