2020. máj. 1.

Április kedvencek 🌞(2020)


Az április olvasás szempontjából nagyon jól telt. Sikerült teljesítenem a kitűzött tervemet. :) Az olvasás mellett jutott elég időm arra is, hogy sorozatokat nézzék. A Stranger Things első, második és harmadik évadát is végig néztem, amely hatalmas kedvencem lett. A sorozat sötét és misztikus atmoszféráját imádtam! 🖤 Alig várom a negyedik évadot! 

Az összes olvasmányom:
  • 1 db ifjúsági regény
  • 1 db gyerek és ifjúsági regény
  • 1 db képregény
  • 1 db naplóregény 
  • 1 db mesekönyv
  • 1 db antológia
  • 1 db szakácskönyv
  • 1 db urban fantasy
  • 1 db népmese
Összesen 9 db könyvet olvastam, így majdnem a dupláját sikerült elolvasnom, hiszen a tervem az volt, hogy legalább 5 db könyvet olvassak el áprilisban. Különböző műfajú könyveket sikerült elolvasnom, zömében magyar íróktól, szerzőktől. Persze nyitott vagyok a külföldi szerzők könyvei iránt is, de a magyar íróktól szívesebben olvasok. Nem tudom miért, mi ennek az oka. Csupán ők közelebb állnak hozzám, hiszen rengeteg kedvenc könyvem magyar szerző tollából született. :)

Havi kedvenc könyvem:
3 kedvenc könyvem is lett!
Havi kedvenc zeném, dalom:

Havi kedvenc ételem:
Ebben a hónapban többször is készítettem keksztekercset, így őt mondanám a havi kedvenc kajámnak. :)
Havi kedvenc pillanatban:
A kedvenc Youtube vlog csatornámon nyertem egy ajándékcsomagot, amelyet az unokahugomnak ajándékoztam. Gyerekjátékok voltak benne, illetve egy nagyon szép rózsa box, amely az enyém lett. :)
Havi tervek májusra vonatkozóan:
Ebben a hónapban is szeretnék elolvasni legalább 5 könyvet, illetve szeretném végig nézni a Drakula című sorozatot, amelyhez egy kihívást is készítettem Snitten. Ha van kedvetek csatlakozzatok. :) 

Havi kedvenc idézetem:
Az a barátság, aminek vége szakadhat, sohasem kezdődött el igazán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...