2021. febr. 5.

Borítóleleplezés! | Metropolis Media | ✨

 Sziasztok!

A Metropolis Media Kiadónál sok-sok szuper újdonság van előkészületben és ebben a bejegyzésben két könyv borítóját szeretném nektek bemutatni! 

Danny Tobey: The God Game

Ehhez a kötethez két zseniális borító is készült:

#1. 

Az első borítón a kék szín dominál, amely remekül illik véleményem szerint a sci-fi és techno - thriller műfajához. A borító felső és alsó része sötét színű, szinte már feketébe hajló, amely nagyon passzol a kép hangulatához. Nagyon tetszik az egyszerű, de igazán egyedi stílusa. 

#2.

Amikor elsőként megláttam ezt a borítót, csak annyit tudtam mondani, hogy "woow"! Figyelemfelkeltő és nagyon vagány! Ha a könyvesboltban sétálva megpillantanám ezt a borítót, egészen biztosan leemelném a polcról és végül a kosaramban kötne ki. :) 
Nehéz döntenem a két borító közül. Az én stílusomhoz a második borító áll közelebb, viszont a könyv történetéhez az első verzió szerintem sokkal jobban illik. Bármelyik is lesz a befutó én boldog leszek, mert mindkettő igényes, eredeti és egyedi kivitelezésű. 

Nektek melyik tetszik jobban? 

Eredeti borító:
Az eredeti borító nekem egy kicsit unalmas és túl egyszerű. Kifejezetten örülök annak, hogy a Metropolis Media nem tartotta meg az eredeti borítót, hanem helyette két szuper, magyar borítót is tervezett! 
Kíváncsian várom a könyvet! 

Fordító: Tamás Dénes 

Mike Chan: Itt és most és aztán 


Ez kifejezetten egy olyan borító, amelyre ha rénézek nyugodt leszek és kellemes érzéseket kelt bennem. Nagyon tetszik, hogy a zöld és fehér szín dominál rajta. Elsőként maga a cím ragadta meg a fantáziámat, mert kíváncsi vagyok arra, hogy vajon milyen történetet mesélhet el az író. De ha részletesebben megnézzük a borítót, láthatunk ott egy futó lányt, épületeket és sok-sok lépcsőt. Nagyon érdekes maga a borító, ahogyan a története is annak tűnik. 

Fordító: Szente Mihály 

Eredeti borító: 

Az eredeti borító is nagyon különlegesre sikeredett, akárcsak a magyar borító. 

Köszönöm szépen a Metropolis Media-nak, hogy részvehettem a borítóleleplezésben! 

Szép napot kívánok mindenkinek! ✨



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...