2021. febr. 3.

Könyvtárban jártam | Február | 💓 (2021)

 Sziasztok!

Hétfőn adtam le egy rendelést e-mailben, hogy mely könyveket szeretném kikölcsönözni, illetve az éves tagsági díjat is kifizettem a könyvtárban. Most legfőképpen rövidebb olvasmányokat választottam, mert a hosszabb terjedelmű könyvek között szeretek rövid regényekkel kikapcsolódni. 

Februári hónapban őket választottam:

Fésűs Éva: A csodálatos nyúlcipő 

Fésűs Éva: Aranypofácska 

Dániel András: Kuflik a föld alatt 

Berg Judit & Kertész Erzsi: A négy madár titka 

Lanczkor Gábor & Takács Mari: Gufó és a gombák 

Silvia Roncaglia & Roberto Luciani: Egy különleges szőnyeg nyomában 

Silvia Roncaglia & Roberto Luciani: A szörnyű szuri 

Lőrinc László: 25 szelfi az Árpád-korból 


2 kötetet pedig meghosszabbítottam, mert januárban nem volt sajnos időm elolvasni: 

Stephanie Garber: Finale 

Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara 

Remélem, hogy mindet sikerül majd elolvasnom februárban. :) Köszönöm szépen, hogy elolvastátok, legyen szép napotok! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...