2021. febr. 24.

Paulina Sinomns: A bronzlovas

 Sziasztok!

 A Könyvmolyképző Kiadó Facebook oldalán Paulina Simons: A bronzlovas című regényének a borítójára szavazhatunk. 

Két borító terv készült:

#1. 

Az első borító terv nagyon letisztult és elegáns. Amikor ránéztem rögtön a hideg, téli időszak jutott eszembe, de a borítón szereplő hölgy álmodozó tekintete már is barátságosabbá teszi a borító hangulatát. A sorozat első részéhez nagyon passzol, így én rá szavaztam. ✨

Jelenleg: 174 szavazat 


#2. 

A második borító terv már sokkal sötétebb és titokzatosabb, mint az első. Az előző borító tervvel ellentétben ezen egy sötét hajú és bőrű hölgy látható, aki szerintem nagyon szép és az egész borító hangulata nagyon különleges, viszont szerintem nem igazán illik az előző rész külsejéhez. Viszont most jelenleg ő áll nyerésre. Igazán kíváncsi vagyok arra, hogy melyik borító lesz a befutó. 

Jelenleg: 257 szavazat 


Nektek melyik tetszik jobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...