2021. febr. 28.

Caraval Book Tag ❣️🎩🃏

 Sziasztok!

Néhány napja kiolvastam a Caraval trilógia utolsó kötetét, a Finale-t is, ezért gondoltam, hogy én is kitöltöm a hozzá tartozó book taget. Ha van kedvetek és olvastátok a trilógiát, töltsétek ki ti is. :) 


1. Kedvenc kötet ?

Az első rész, a Caraval volt a kedvencem a három kötet közül. 

2. Kedvenc női karakter ?

Scarlett, mert hűséges, okos, komoly, bátor és csupa szív lány. 

3. Kedvenc férfi karakter ?

Julian. Mert tökéletlen, de számomra még is tökéletes férfi karakter. Imádom. 

4. Legérdekesebb hely ?

Trisda szigeten lévő összes hely nagyon érdekes volt a számomra. 

5. Scarlett vagy Tella ?

Scarlett! ♥️ 

6. Julian vagy Dante ?

Julian ♥️ 

7. Kedvenc fordulat ?

Spoiler! (A kedvenc fordulatom az volt, hogy Scarlett a Hullócsillag lánya.)

8. Legkiszámíthatóbb fordulat ?

Spoiler! A legkiszámíthatóbb fordulat az volt, mikor kiderült, hogy Dante és Legend ugyanaz a személy. Julian elszólta magát és testvérnek szólította Dante-t... Kár volt lelőni a poént. 

9. Legkevésbé kedvenc könyv ?

A második rész, a Legendary nem igazán nyerte el a tetszésemet, sajnos. 

10. Szervező, néző vagy résztvevő lennél a Caraval-on? 

Résztvevő lennék, esetleg néző. Szervező nem igazán szeretnék lenni, mert nem tudok színészkedni. 

11. Kedvenc idézet ?

Cselekményleírást tartalmazó szöveg

"– Szeretlek, Julian!

A fiú mosolya képes lett volna megmenteni a világot.

– Hála az összes szenteknek… mióta várom, hogy kimondd!"

(Stephanie Garber: Finale)

12. Kedvenc fátum?

A Szívek hercege és az Orrgyilkos is szimpatikus volt. 

13. Melyik könyvnek a legjobb a borítója ?

Mindhárom nagyon szép, de a Caravalnak a borítója a legszebb szerintem. 

14. Van olyan dolog amit megváltoztatnál a könyvekben? 

Igen, egy két karakter halálát megváltoztatnám. 

Spoiler! Nem értem, hogy miért kellett megölni Scarlett volt vőlegényét és én biztos nem öltem volna meg a Hullócsillagot sem. 

15. Először kit gondoltál Legendnek? 

Juliant. :D 

16. Kedvenc fatális helyed ?

A Halhatatlan könyvtár. 

17. Melyik az a szereplő, akiről többet szerettél volna olvasni?

Julianról, Scarlettről, a Szívek hercegéről és a Hullócsillagról is szívesen olvastam volna többet. 

18. Ki a kedvenc párosod? 

Julian és Scarlett ♥️

19. Ha visszahozhatnál egy szereplőt az életbe, ki lenne az? 

Nicolas d' Arcy. Szegény olyan jó embernek tűnt, nagyon sajnáltam őt. 

20. Melyik az a karakter akivel azonnal összebarátkoznál?

Hmm...érdekes kérdés. Szerintem Nicolas, mert ő is szereti a kutyákat akárcsak én és nagyon érdekesnek találom, hogy ennyire érdeklődik a botanika iránt. Biztosan lenne sok közös témánk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...