2021. márc. 3.

Könyvtárban jártam | Március | 🌷 (2021)

 Sziasztok!

Kedden ellátogattam ismét a könyvtárba, de sajnos azok a könyvek, amelyeket nagyon szerettem volna elolvasni nem voltak elérhetőek. Egy kicsit szomorú vagyok emiatt, de legalább egy könyvet kitudtam kölcsönözni, amelyet nagyon szerettem volna elolvasni. 


Választott könyvem: 

Herendi Kata - Szabó Eszter Judit: 20 önismereti kérdés és válasz 

Illetve az unokahúgomnak kölcsönöztem ki négy Disney mese könyvet:

Mickey és a pumakölyök 

102 kiskutya 

Szenilla nyomában 

Agymanók 

A könyvtárosunk pedig volt olyan kedves, hogy választott nekem más könyveket, azok helyett, amelyek most nem voltak bent:

Lucy Strange: A fülemüle-erdő titka 

Ennek a regénynek nagyon örülök, mert várólistás volt a számomra. :)

Matt Richards - Mark Langthorne: Bohém rapszódia 

Nem igazán az én műfajom, de talán teszek vele egy próbát. 

Zágoni Balázs: A gömb és Odaát 

Még nem hallottam erről a könyvsorozatról, de a fülszöveg alapján elég érdekesnek tűnik. 

🌷

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...