2020. máj. 31.

2 hét alatt ledaráltam 4 évadot! / Az uralkodónő /


Az uralkodónő
(amerikai drámasorozat)
Mária a skótok híres királynője volt, akinek korai éveit dolgozza fel a sorozat. A fiatal lány 15 éves korában érkezik Franciaországba három társalkodónőjével és legjobb barátnőjével együtt, hogy Ferenc herceg jegyese legyen. Mária persze azonnal a francia udvar intrikáinak kereszttüzében találja magát, ám erős személyisége segítségére van abban, hogy túlélje mindezeket és trónra kerüljön.

Az uralkodónő című sorozatot már évek óta terveztem megnézni és most végre
rávettem magam. Az első rész még nem igazán fogott meg, de ahogy haladtam a történettel egyre inkább magába szimpantott ez az intrikákkal és ármányokkal teli szenvedélyes sorozat. Meg van benne minden amit szeretek: titok, misztikum, romantika és harc. Annyira imádtam, hogy két hét alatt ledaráltam mind a négy évadát. Voltak kedvenc szereplőim, de kettőt mindenképpen szeretnék kiemelni:

#1. Ferenc
Ferenc a francia trónörökös, aki abszolút a kedvenc szereplőm volt. Igazságos, jószívű és becsületes fiatal férfi, aki bármit megtenné azokért, akiket szeret. Ő valójában a szőke herceg fehér lovon. Na lám, még is létezik! :)

#2. Károly
Károly Ferenc öccse, aki teljesen az ellentéte bátyjának. Károly befolyásolható, szeretetre éhes, önző és egyben ravasz fiú. Ennek ellenére én még is nagyon szerettem a karakterét, mert bár sokszor bevertem volna neki egy jobb egyenest, hogy h" térj már észhez!"Még is sokszor sajnáltam és együttéreztem vele, mert nem volt könnyű élete és választása sem igen volt az életben.

Most egy kicsit szomorúnak érzem magam, mert vége lett. De Erzsébet, angol királynő miatt nagyon kíváncsi lettem a Tudor családra is, ezért nagy valószínűséggel júniusban belekezdtek a Tudorok című sorozatba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...