2020. máj. 31.

Májusi kedvencek 💐 (2020)


A május sajnos szomorú hónap volt számomra, mert haláleset történt a családban. Nekem és a családomnak a gyászról és temetésről szólt 2020 tavaszának utolsó hónapja. Viszont én hiszek abban, hogy a sok rossz után jön majd valami jó, ezért nagyon várom a nyarat és azt, hogy kicsit kikapcsolódjak én is és persze azt, hogy sok szuper könyvet olvashassak el.

Az összes olvasmányom:

  • 1 db pszicho-thriller
  • 1 db népmese
  • 1 db krimi
  • 1 db mese regény
  • 1 db urban fantasy
Összesen 5 db könyvet olvastam, amely nem rossz teljesítmény, de következő hónapban ennél többet szeretnék olvasni. :)

Havi kedvenc könyvem:
Ashley Carrigan: Az oroszlán árnyékában
Havi kedvenc zeném, dalom:
Havi kedvenc ételem:
Az anyukám vanília krémes tortája. :)

Havi kedvenc pillanatom:
Leporoltam és átrendeztem a könyvespolcomat,  amelyet már terveztem egy jó ideje. Nagyon jó érzés volt mikor kész lettem vele és szerintem szépre sikerült. :) 

Havi tervek júniusra vonatkozóan:
Mivel már lassan szabadabb mozgás van és talán a karantént is feloldják teljesen, ezért szeretnék elmenni fagyizni, sétálni a városban. Illetve szeretnék felszereltetni néhány fali polcot a szobámba és ezeket tervezem  kidekorálni növénnyekkel, gyertyákkal, apróságokkal. :)

Havi kedvenc idézetem:

Még egyszer utoljára repültél
a felhők felett, messzire el,
most onnan fentről ragyogsz ránk,
a szívemben otthon vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...