2020. jún. 1.

Sarah Dessen borító szavazás

Sziasztok!

A Vörös Pöttyös? Szeretem. Facebook oldalán szavazni lehet Sarah Dessen legújabb regényének a borítójára. Nekem még nem volt szerencsém olvasni az írónőtől, de már nagyon sok jót hallottam/olvastam róla, így mindenképp szeretnék majd a jövőben olvasni tőle. 

A borítók:
Tetszik az egyszerűsége és személy szerint nagyon kedvelem a fehér borítókat, mert letisztultak és elegánsak. Szerintem még szebb lenne ha az író nevét dőlt betűtípussal írtak volna, de így is tetszik.
Jelenleg 63 szavazat.

Összességében nem rossz, sőt tetszik benne az élénk zöld szín. Egy bajom vele, még pedig az, hogy kicsit lakásdekoráció reklámra hajaz. Legalább is nekem az jut róla eszembe a bézs kanapé és a színes tapéta miatt.
Jelenleg 9 szavazat.

Nem is tudom, hogy mit mondjak. Szerintem szörnyű ez a női alakot ábrázoló kép. Szinte már félelmetes a fekete háttérrel és a virágokból álló hajjal.
Jelenleg 14 szavazat.

Imádom! Egyszerű, de annál zseniálisan a tükörképpel az alján. Ha egy pár mérettel kisebb lenne az írónő neve, tökéletes lenne! 
Jelenleg 208 szavazat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...