2020. máj. 16.

Ashley Carrigan: Az oroszlán árnyékában

Ashley Carrigan írói stílusa nem volt ismeretlen számomra, hiszen néhány hónappal ezelőtt volt szerencsém elolvasni tőle a Suttogó-völgy című regényét. (Amely egyébként hatalmas kedvencem lett!)
Amikor elolvastam Az oroszlán árnyékában című regényének a fülszövegét tudtam, hogy nekem ezt a könyvet mindenképpen el kell olvasnom. Alapjában véve is nagyon szeretem a fantasy történeteket, de azon belül is az urban fantasy áll a legközelebb a szívemhez.
Saját kép

Röviden a könyvről:

A történet főszereplője egy fiatal nő, Negin. Neginnek különleges képességei vannak. Többet között az emberek halála utána megmaradt lelkeket segíti át a más világba a saját testén keresztül. Természetesen erre a tulajdonságára mások is felfigyeltek, így egy titkos csapat tagja lett. Nem tudja, hogy ki vagy micsoda ő. Elveszített egy számára fontos embert, aki nagyon közel állt hozzá. Majd jött egy másik személy, aki úgy vonzotta őt, mint a mágnes.

A véleményem a könyvről:

Izgatottan kezdtem neki a könyvnek, mert már nagyon izgatta a fantáziámat a regény és a történet kezdete is már egy cselekvésben dús sztorival kezdődött. Nagyon izgalmasnak találtam magát az egész titkos csapatot. Egy kicsit olyan érzésem volt, mint ha a Végzet ereklyéit mixelték volna össze a Légió sorozattal. Mivel ezek  sorozatok nagy kedvenceim, nagyon szuper érzést keltett bennem Az oroszlán árnyékában is. Bár nagyon hasonlított számomra az említett könyv sorozatokra, még is volt egyfajta egyedi stílusa, amelyet nem igazán tudok meghatározni. Kicsit sötét, titokzatos, gyanakvó és izgalmas atmoszférát árasztott magából. Kifejezetten élveztem azt olvasás közben, hogy nem lehetett eldönteni egyes szereplőkről, hogy kinek az oldalán állnak. Egy késő délutánon kezdtem el olvasni a regényt és egy ülttőhelyemben kiolvastam több, mint 200 oldalt. Nagyon tetszett a könyvben, hogy Negin vagány csajszi volt, aki bátran felvette a harcot bárkivel és bármilyen szörnnyel. Emellett makacs volt, de még is nőies és érzelmes lelki világgal megáldott lány. 
Ritka könyvek egyike, amelyben a női főszereplőt jobban kedveltem, mint a férfit. A férfi főszereplő, névszerint George nekem túl tökéletes volt. Tudom butaság, de a tökéletesség nekem egy idő után unalmassá válik és kicsit abszurdnak érzem azt, hogy egyes könyvszereplőknek szinte nincsenek is negatív tulajdonságai. A Negin és George közötti kapcsolat viharosan kezdődött, amelyet egyrészt megtudtam érteni, hiszen egy elvesztett barátunkat nem lehet pótolni.. Viszont helyet kell adni más embereknek is a szívünkben, ezért sokszor Negin véleményem szerint szándékosan akadékoskodott, mert félt a saját érzéseiről. Lassan kibontakozó kapcsolat az övéké, amely a bizalmon és a megértésen alapszik. Egy nálam hatalmas piros pont volt az írónő részéről, mert szerintem is a bizalom és a megértés a legfontosabb egy emberi kapcsolatban.
Mint említettem a könyv első felét egy ültőhelyemben ledaráltam, de a könyv második fele, különösen az utolsó 50 oldal nagyon nehezen ment. Én egész végig úgy gondoltam, hogy Negin egy hatalmas erejű médium, majd jött az arcon csapás, miszerint NEM jól gondoltam. Amikor kiderült, hogy mi is ő valójában valahogy nem akart menni az olvasás. Nem vagyok vallásos, ami bizonyára közrejátszott abban, hogy miért is éreztem gombócot a torkomban. Ha a regény elejét kellene véleményeznem, csak annyit tudnék mondani, hogy fantasztikus volt és imádtam minden sorát. A hangulatát, a szereplőit, a szereplők pozitív irányba való változását, egy szóval mindent. Ha pedig a könyv utolsó negyedét kellene véleményeznem, sajnos nem tudnék túl sok jót mondani. Egy kicsit csalódott vagyok, mert számomra elvesztette azt a bizonyos különleges, sötét és misztikus hangulatát a könyv. De igyekszem majd megbarátkozni azzal, hogy Negin mi is valójában és ettől függetlenül nagyon várom a folytatást!

Szereplők:

Forrás: Pinterest
Negin egy különleges képességekkel megáldott lány, aki tinédzserként került egy idősebb médiumi képességekkel rendelkező hölgy oltalma alá. Később tagja lett a titkos csapatnak. Legjobb barátja Lucas volt, akit démonok öltek meg. Személyiségét tekintve makacs, bátor és szókimondó. Könnyű őt megkedvelni, mert a képességei ellenére alázatos is egyben.

Forrás: Pinterest
George Lucas helyét vettem át a titkos csapatban. Jól harcol, bátor, kissé távolságtartó és komoly férfi. Teli van titkokkal és kevés embert enged közel magához. Hűséges és kitartó, de emelett gyengéd és figyelmes is. Mondtam nektek, hogy túl tökéletes. :)

Kedvenc idézetek:


" Nem csodálom, hogy Lucas elrejtette előked az érzelmeit. A puszta szavaiddal képes vagy kasztrálni egy férfit. "

" Mintha észbe kapott volna, hogy olyasmi történt közöttük, ami esendővé teheti. "

" - Ha tartasz a haverok szellemétől, itt maradhat mellettem éjszakára, de én is szívesen alszom odafent veled - ajánlotta Lemer. "

Hány csillagot érdemel tőlem? 🌟🌟🌟🌟 /5

A könyv adatai:
Író: Ashley Carrigan
Cím: Az oroszlán árnyékában (Negin 1.)
Műfaj: Urban fantasy, romantikus
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadási év: 2019
Oldalszám: 368 oldal

Fülszöveg:
Ami ​neked horror, az neki egy szokásos hétköznap este.
Negin Belford egy titkos csapat tagja.Nyughatatlan szellemeket segíti át a másik oldalra, de közben fogalma sincs, honnan ered a képessége.
Kicsoda ő? Mi ez a bámulatos hatalom, ami a vérében lobog, és egyre csak növekszik?
Ezek a kérdések hevesen érdeklik a csapatot irányító szervezetet is, és minden eszközt bevetnek, hogy a végére járjanak.
Egyik társuk halála után új tag kerül a csapatba, akinek fő feladata, hogy megvédje Negint a rosszindulatú szellemektől. A lány egyetlen porcikája sem kívánja George társaságát, bármilyen szuper katona is, és bármilyen igéző a szeme, lehengerlő a mosolya.
De ahogy egyre több időt kell együtt tölteniük, már egyikük sem tagadhatja a köztük pattogó szikrákat.
Vajon ki tette a csapatba a férfit, és milyen titkokat rejteget?
Ahogy Negin képességei változni kezdenek, a helyzet bonyolódik, és a lány elveszít minden biztos fogódzót. Választania kell, hogy elfogadja a sors által kijelölt utat, vagy harcol ellene.

Borzongás, szenvedély és egzotikus sumér mitológia egy lebilincselő történetben.
Engedd át magad a sötétség ölelésének!


Megtetszett? Itt rendelheted meg -> KATT

A borítóról:

A borítót Kolozsi Kitti Anna és Katona Ildikó tervezte. Maga a borító nekem tetszik, mert sejtelmes és egyben izgató is, de nekem egy másik borító terv volt a kedvencem.
Az én kedvenc borító tervem:
Schüller Péter készítette ezt a zseniális borítót, amely tökéletesen ábrázolja a könyv hangulatát és történetét. 

Kinek ajánlom? 
Mindenkinek, aki szereti az izgalmas regényeket és persze az urban fantasy & romantikus műfaj kedvelőinek!

Köszönöm szépen az élményt az írónőnek és a lehetőséget a Könyvmolyképző Kiadónak, hogy elolvashattam a könyvet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...