2020. jún. 21.

Sam Wilberry: Csillagvizsgáló 🌈🌠

A Szivárványálom könyvek kiadó könyvei már jó pár hónapja felkeltették a figyelmemet és most volt szerencsém elolvasni Sam Wilberry-től a Csillagvizsgálót.  Az eddigi évek során sajnos kevés LMBTQ műfajú regényt olvastam, ám annál több yaoi mangát vettem a kezembe. De ezentúl mindenképpen szeretnék több LMBTQ műfajú regényt is olvasni. 🌈

Röviden a könyvről:

A történet főszereplője egy 15 éves fiú, akit Aaron-nak hívnak. Aaron 13 éves korában elvesztette az édesanyját, így az édesapja egyedül nevelte őt. A fiú az édesanyja halálát nagyon nehezen viselte és a fájdalmát, magányát a blog írásban fejezte ki. A blog neve Csillagvizsgáló. Aaron egy csupaszív és kedves fiú, aki próbálja feldolgozni azt, hogy nincs többé az édesanyja. A blog írás segít neki, ám az édesapja új barátnője újabb bonyodalmakat okoz a számára. Vajon sikerül Aaron-nak rájönnie arra, hogy az édesapja új barátnője igazából nem az elhunyt édesanyja helyét szeretné átvenni, hanem csak édesapját szeretné boldoggá tenni? És vajon mi lehet az a nagy titok, amelyet Aaron még az édesapja elöl is titkol? Ki lehet a titokzatos levelezőtárs, aki nap, mint nap mosolyt csal Aaron arcára?
Ha kíváncsi lettél, mindenképpen olvasd el a Csillagvizsgálót, mert gyönyörű és meghitt regény, amely telis-tele van érzelemmel, reménnyel és szeretettel.

Véleményem a könyvről:

Egy kicsit tartottam a könyvtől a gyász feldolgozás miatt, hiszen a mi családunkban is nemrég történt egy sajnálatos halál eset. Viszont azt kell mondanom, hogy ezáltal még közelebb éreztem magamhoz a regényt és el sem tudom képzelni, hogy mekkora nagy fájdalmát élhetett át Aaron, azáltal, hogy elvesztette az édesanyját. Sajnáltam őt, mert ő igazából egy kedves, vicces, okos és szerethető fiú. Szerettem benne, ahogyan gondolkodott és azt, hogy sokszor ciki helyzetbe került, de még sikerült kimásznia ezekből a kínos helyzetekből. Az egyik kedvenc jelenetem az volt, mikor az édesapja rányitott táncolás közben, miközben a száján az édesanyja vörös rúzsa volt. Bár volt a jelenetben egyfajta szomorúság is, hiszen Aaron azért használta az édesanyja rúzsát, hogy újra közel érezhesse magát hozzá, de még is sikerült megmosolyogtatnia azzal, hogy ezt humorosan kezelte az író. Tényleg nagyon élveztem a könyv olvasását és Hangó Alexandra illusztrációi csak még inkább fokozták az olvasási élményemet. (✷3✷)
Az öreg barátomnak, Rubennak is nagyon tetszett a Csillagvizsgáló. 😊
Aaron édesapjának az új barátnője nekem nem igazán volt szimpatikus a regény kezdetén. Egy kicsit soknak éreztem azt, ahogyan próbál segíteni Aaron-nak és az édesapjának. De időközben rájöttem arra, hogy a hölgy nem tehet semmiről és biztosan neki is kellemetlen lehet a helyzet, hiszen csak próbálta megkedveltetni magát és egyáltalán nem szerette volna átvenni Aaron elhunyt édesanyjának a helyét. Viszont teljesen megértettem Aaron viselkedését és elutasító modorát. Szerintem én is ugyanígy viselkedtem volna hasonló helyzetben.
A kedvenc történet szálam Aaron és a levelező társa közötti barátság kialakulása volt és végig azért rágtam a körmöm, hogy mikor lesz ebből több, mint puszta barátság. 💛
Összességében egy fantasztikus élmény volt és csak ajánlani tudom mindenkinek aki, nyitott gondolkodású, szereti a komoly témát feldolgozó regényeket és persze az LMBTQ műfaj kedvelőinek is! 🌈💛
IMÁDTAM!

Kedvenc idézetek:

"Nem tudná a pontos pillanatot, órát, hiszen a szerelem váratlanul érkezik és véletlenül alakul ki."

Hány csillagot érdemel tőlem? 🌠🌠🌠🌠🌠/5



A könyv adatai:
Író: Sam Wilberry
Cím: Csillagvizsgáló
Műfaj: LMBTQ, ifjúsági, romantikus
Kiadó: Szivárványálom
Kiadási év: 2019
Oldalszám: 268 oldal
Fülszöveg:
“Nem csak egy Univerzumban létezünk, hanem mi magunk is azok vagyunk.”
Édesanyja váratlan halála kifordítja a négy sarkából Aaron világát. A fiú létrehoz egy blogot, ahol kiírhatja a fájdalmát, ahol önmaga lehet, és szép lassan felépül egy olyan közösség, akiknek mindent elmondhat.
Lehet-e az írott szó valódi gyógyír? Milyen út vezet az önmegvalósításig?
A blogbejegyzéseken keresztül Aaron lelke legyezőként nyílik ki, és mutatja meg az érzéseit, a gyászt, a félelmeket, a kimondatlan titkokat. És amikor rátalál a boldogság, csak egyetlen feladata van: megőrizni azt.
Megtetszett? Itt rendelheted meg - KATT

Köszönöm szépen az élmény és a lehetőséget, hogy elolvastam a könyvet! 💛
Kedves Sam! Köszönöm szépen a dedikált példányt! 💖
Én teljes mértékben támogatom azt, hogy mindenki olyan legyen amilyen, függetlenül attól, hogy a nőkhöz vagy a férfiakhoz, vagy esetleg mindkét nemhez vonzódik. Legyetek önmagatok és ne másoknak akarjatok megfelelni. 🌈
Forrás: humenonline.hu
Sam Wilberry magyar melegregények írója, a Szivárványálom könyvek kiadó szerzője.  Jelenleg Kecskeméten él, és az újabb kötetein dolgozik.
(Forrás: Wikipédia)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...