2020. okt. 27.

Rácz-Stefán Tibor: Élj a pillanatnak!

 A Vörös pöttyös? Szeretem Facebook oldalán a Könyvmolyképző ismét borító szavazást tart! Még pedig egy olyan könyv borítóját választhatjuk ki, amely magyar szerző tollából született. Rácz-Stefán Tibor könyveit én nagyon szeretem, így izgatottan várom az új regényét, amelynek a címe Élj a pillanatnak!. Gyönyörű borítók készültek a kötethez:

#1. 

A színvilága nagyon tetszik és szerintem az egyszerűsége ellenére roppant kreatívra sikerült a karakterek ábrázolása, ahogyan egy hógömben állnak, a fagyöngy alatt. Szerintem nagyon aranyos ez a borító! 

Jelenleg 79 szavazat.

#2. 


Nekem ez sajnos nem tetszik, mert túl sárga és arany a színvilága, amelyet én nem szeretek. 

Jelenleg 205 szavazat.

#3. 

Véleményem szerint ez egy csodaszép borító, de nagyon hasonló az író másik regényéhez, az Élni akarok! című kötet borítójához. De a színvilág, a betűtípus, a csillagok mind varázslatosak! 

Jelenleg 284 szavazat.

#4. 

Amikor elsőként láttam meg ezt a borító tervet, csak annyit tudtam mondani : "Gyönyörű!". Egyszerűen zseniális és mindent tökéletesnek látok rajta. A hangulata egy szép és romantikus történetet sejtet. Imádom, így én rá szavaztam! 💖

Jelenleg 801 szavazat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...