2020. nov. 1.

Októberi kedvencek 🍂 (2020)

 Az október nagyon gyorsan eltelt és bár olvasás szempontjából nem jeleskedtem ebben a hónapban, hiszen "csupán" 4 könyvet sikerült elolvasnom, összességében kellemes hónapot hagyhatok a hátam mögött. 


Az összes olvasmányom:

- 1 db receptkönyv

- 1 db mesekönyv

- 1 db gyermek- ifjúsági regény

- 1 db fantasy, ifjúsági regény

Havi kedvenc dalom:


Havi tervek novemberre vonatkozóan:

Szeretném elolvasni Jen Calonita: Ne érezz, ne kérdezz című regényét, illetve tervezek karácsonyi dekorációkat is készíteni saját kezűleg. 

Havi kedvenc idézetem:

" - Én vagyok a folyó sodrása, a tűz dühe. Én vagyok a harcos." 

Elizabeth Lim: Fénytörések


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...