2021. jan. 28.

Keller Katja: Hogyan nem találtam meg az Igazit? 💔💜

 Először is szeretném megköszönni a lehetőséget Keller Katja írónőnek és a Carpe Diem kiadónak, hogy elolvashattam a regényt! 

Keller Katja: Hogyan nem találtam meg az Igazit? című könyvével néhány héttel ezelőtt találkoztam a moly.hu oldalán. Rögtön megfogott a borítója, a belevaló lány ábrázolásával és a persze a cím is nagyon felkeltette a figyelmemet. Kb.egy hete került hozzám a regényből egy recenziós példány, amelyet ezúton is köszönök szépen. Amint megérkezett hozzám a csomag, már másnap bele is kezdtem az olvasásásába. 

Röviden a könyvről:

A Hogyan nem találtam meg az Igazit? című könyvnek a főszereplője egy fiatal nő, akit Flórának hívnak. 144 oldalon keresztül olvashatunk arról, ahogy a cím is mutatja, hogy hogyan nem talált rá az igaira. Több férfival is randevúzott, de valahogy semmelyik sem volt az a bizonyos "nagy Ő". Ebben a kis rövid regényben olvashatunk szerelemről, barátságról, amelyet sok-sok humor és komikus jelenet fűszerez meg. Nagyon szórakoztató olvasmány. Egy kellemes délutáni programnak tökéletes lehet. 

Véleményem a könyvről:

Nagy lelkesedéssel kezdtem neki a regénynek, de sajnos lebetegedtem, ezért viszonylag hosszú ideig olvastam a könyvet. De ez nem befolyásolta az olvasási élményemet, csak hosszabb ideig tartott. :) 

Nagyon tetszett Flóra karakterének a személyiség fejlődése. A történet elején még annyira nem kedveltem őt, mert túlságosan bele volt habarodva Dénesbe. Dénessel egy munkahelyen dolgoztak és a férfi kérésére vagy inkább parancsára, titokban kellett tartaniuk a kapcsolatot. Flóra ezelőtt falta a férfiakat, ám most fordult a kocka és ő esett szerelembe. Dénes viszont kihasználta a nőt és csupán testi öröm szerzésére használta őt. Sajnáltam szegényt Flórát, mert sokkal jobb férfit érdemelt volna maga mellé. Olyant aki büszke rá, támogassa és szereti. Nem pedig kihasználja és rejtegeti a világ elől a kapcsolatukat. 

Ezért ha választanom kellene egy karaktert, akit nagyon nem kedveltem az mindenképpen Dénes lenne. 

– Jól van Flóra, látom, ma nem érünk egyet semmiben.
– Boldogabb lennél, ha mindent helyeselnék, mint egy kiskutya?
– Így is folyton csak ugatsz – nevetett.

Egy arrogáns és felfújt hólyag volt. Sok időbe telt mire erre Flóra maga is rájött, viszont utána már teljesen kitisztult előtte minden. 

Nem kereste a szerelmet, élt és közben hasznos elfoglaltságokat csinált, mint például a futás. Aztán egy nap "bumm" és találkozott egy pasassal, aki más volt, mint a többi. Csak azt sajnáltam, hogy ez a különleges találkozás pont a regény legvégén következett be, amelyről én még nagyon szívesen olvastam volna, ezért ötből négy csillagot szeretnék neki adni. :)

Összességében nagyon tetszett és jókedvre derített a legrosszabb napjaimon is. Szívből ajánlom mindenkinek, aki szereti a romantikus és humoros történeteket. 

Hány csillagot érdemel tőlem?

🌠🌠🌠🌠/5

Kedvenc idézeteim:

"– Az én férjem nem lesz érzelmi analfabéta! Nem fog velem csúnyán beszélni, mert elkapta az agyát valami ideggyörcs! Vagy szar lett a kaja! Olyan feleség leszek, akinek a szabadsága megmarad, és nem kell elkéredzkedni, mert hatalom és irányításmániás a pasi, és valami különös, önérdekű hierarchia rendszerben éli a világát, máskülönben baj lesz, ha nem azt teszem, amit mond. Ilyenhez hozzá sem megyek!"

"De akkor is eldöntöttem: senki nem irányíthat, majd én irányítok, tudom, hogy nálam biztonságban vagyok."

"Talán az emberre rámérettetnek bizonyos dolgok, amiket nem úszhat meg! Erőssé kell válni általa, vagy szerűen csak megtapasztalni, és ezzel a tapasztalattal tovább kell élni, kezdeni valamit. Nem élhetsz tovább enélkül, nem térhetsz ki előle."

"Akarom ezt… hogy milyen izgalmas! Jönni, egymagam, kiszakadni és megtanulni, hogyan élvezhetem azt, ami most félelmet kelt bennem. Nem a helyzet veszélyes, csak a helyzetről alkotott kép, ami bennem pörög."

A könyv adatai:

Író: Keller Katja 

Cím: Hogyan nem találtam meg az Igazit? 

Műfaj: Kortárs, romantikus 

Kiadó: Carpe Diem Kiadó

Oldalszám: 144 oldal 

Megjelenése: 2020 

Fülszöveg: 

Mindenki nyugodjon le a picsába, a szerelem csak az illúziók és remények zavaros keveréke némi érzelmi töltettel. De ha voltál már Flóra helyében, tudod, milyen keresni egy bizonyos férfit, és olyan pasikat találni, akikből valami mindig hiányzik. Volt már szexkapcsolatod? Remélted azt tőle, hogy majd szeretni fog? Éltél már arrogáns, hímsoviniszta férfivel, aki korlátozta a szabadságod? Irányítottál már pasikat az orruknál fogva, akiket nem szerettél? És kaptad-e vissza ugyanezt a bánásmódot szerelem címszó alatt? Flóra felkészül arra, hogy hátizsákkal nekivág Villánynak, Medjugorje-nek és Manarolának, de őt sehogy sem lehet lelőni. Hinni az Igaziban nevetséges és fárasztó. Nem tudom, végül is, mi a francnak kell keresni egy olyan férfit, akinek a létezése kétséges?


1 megjegyzés:

  1. Sziasztok Barátaim, Puskás Juditnak hívnak Budapestről, Magyarországról Szakmailag sebész orvos vagyok, 52 éves vagyok, kérem figyelmesen olvassa el a valós életem tanúságait, hogyan állítottam vissza egykori szerelmemet két napon belül gyertyák megosztása után. ima, jó szándékom van itt megosztani a jó hírt Tudd, hogy ez az információ segít valakinek, aki most olvassa, meggyógyítani a megtört szívet, és két napon belül helyreállítani az elveszett szerelem kapcsolatát. Lehet, hogy az én tartózkodásom is hasonló, már évek óta házas voltam Áronnal, a múlt hónapban szakított velem, mindent megtettem, hogy újra szeressen, de hiábavaló volt minden, amit tettem, szerettem volna, ha visszajön. mert volt két közös gyerekünk és annyira szeretem, hogy nem bírom nélküle, mindent megkérdeztem tőle, megígértem, de nem volt hajlandó. Elmagyaráztam a problémámat a munkatársamnak, ő a legjobb barátom, és azt tanácsolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a Drigbinovia Szerelmi varázslattal, ez az egyetlen, ami segíthet, de én az a fajta vagyok, aki soha nem hisz abban, hogy létezik szerelmi varázslat vagy működhet, nem volt más választásom, mint megpróbálni, küldtem egy üzenetet doctorigbinovia93@gmail.com Email és whatsapp +12162022709 és viber +12066713285. Drigbinovia azt mondta, hogy segíthet visszaszerezni a férjemet, hogy ne aggódjak, hogy minden rendben lesz három munkanap előtt, gondosan követtem minden utasítását, hogy mit tegyek a házamban egy szerelmi varázslat ima közben. az éjszaka. Drigbinovia sugárzott egy varázslatrészletet a szerelemről, és meglepő módon , A második nap 05:00 körül volt. hogy bocsánatot kérjen tőlem, és azt mondta, hogy haza fog jönni, hogy hiányzik neki a családja, annyira izgatott volt, hogy visszafogadtam. Drigbinovia a legjobb módja annak, hogy megmentse a házasságát, csak meg kell próbálnia?

    VálaszTörlés

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...