2021. febr. 17.

Szeretet csomag | Könyvmolyképző ʕっ•ᴥ•ʔっ

 Sziasztok!

Rendeltem egy csomagot a Könyvmolyképzőtől és mivel most egy Szeretet csomagos akció volt, így kaptam ajándékba a kiadótól egy szerelmes regényt. :)


Nagyon izgultam, hogy milyen regényt fogok ajándékba kapni! 

Két regényt rendeltem: 

Susie Morgenstern: Titkos levelek 1-től 10-ig 

Holly Webb: A gazdátlan kiskutya 

Az ajándékkönyvem: Agnés Laroche: Az igaz szerelem receptje 

Valamint egy Leigh Bardugo: Wonder Woman könyvjelző is lapult a csomagban. :)

Köszönöm szépen a Könyvmolyképzőnek a könyveket! Mivel most éppen egy Arany Pöttyös Szeretetcsomagos akció van a KMK oldalán, így a héten várható egy újabb Szeretetcsomagos bejegyzés az oldalamon, hiszen rendeltem ez alkalomból is két könyvet. :) 


Fülszöveg:
Főzés+szerelem – mi sül ki ebből?

A séfpalánta Roméo beleszeret bájos szomszédjába, Juliette-be. Ám van egy kis gond: legjobb barátja, Yann megkéri, hogy segítsen leveleket írni a lánynak, aki az ő szívét is meghódította. Roméo, bár tele van kétségekkel, segít a barátjának, de túl messzire megy a játékban… Közben pedig egy fontos cukrászversenyre is készülnie kell. Vajon hogy fog helytállni a szerelem és a konyhaművészet terén?

Szívmelengető történet – a jó regény összes elengedhetetlen hozzávalójával!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...