2021. márc. 27.

Beth Reekles: A csókfülke / A parti ház 💋

 A csókfülke című filmről rengeteget hallottam, de ezidáig még nem volt szerencsém megnézni a filmet. Viszont amikor megláttam, hogy a Menő Könyvek Kiadó gondozásában megfog jelenni a könyv bónusz novellával, mindenképpen elszeretném volna olvasni. 

Röviden a könyvről:

A regény főszereplője két tinédzser, Elle és Lee. A két fiatal már születésük óta legjobb barátok és szinte mindent megosztanak egymással. De mi van akkor Lee bátyja, Noah gyengéd érzelmeket táplál Elle iránt? Vajon milyen izgalmakat tartogat az iskolai fesztiválon felállított csókfülke? 

Véleményem a könyvről:

Igaz, hogy már jócskán elmúltam tizenéves, de én még mindig nagyon szeretem az ifjúsági regényeket. Kellemes kikapcsolódást nyújtanak a szürke hétköznapokon, így számomra A csókfülke sem okozott csalódást. 

Igazán kedvelem ha egy kötetben fontos szerepet kap a fiú lány barátság, hiszen valljuk be a legtöbb esetben a másik fél elkezd többet érezni, mint puszta barátság. Elle és Lee karaktere nekem nagyon szimpatikus és igazán kedves karakterek voltak. 

Noah viszont egy kicsit unszimpatikus volt a számomra a viselkedésével. Egy kissé arrogánsnak tudnám őt jellemezni, ezért a kötetben nem ő lett kedvenc szereplőm. Több kedvességet és gyengéd érzelmet vártam tőle, de inkább amolyan elérhetetlen és morcos karaktert vett fel, amely nekem nem igazán volt szimpatikus. Viszont Lee abszolút kedvencem lett, mert aranyos, vicces és kedves srác! :) Lee és Elle közötti kapcsolat nagyon édes volt. Sokkal jobban elnyerte a tetszésemet a történetben az ő kettejük barátsága, mint a szerelmi szál Noah és Elle közt. Maga a könyv hangulata és a története is nagyon tetszett! Ahogyan a bejegyzés elején említettem már, a filmet még nem láttam, de úgy hallottam, hogy sok mindenben különbözik egymástól a könyv és film, ezért lehet, hogy tetszek egy próbát a filmmel is. 

Összességében tetszett, de kicsivel többet vártam Noah karakterétől. 

Az ifjúsági regények kedvelőinek ajánlom! :) 


Hány csillagot érdemel tőlem?

🌠🌠🌠🌠/5

Kedvenc idézeteim:

"-Lee neked aztán van fantáziád! -ráztam a fejem. 

Szerelmesek?! Én, szerelmes Noah Flynnbe? 

Inkább a halál. "


"- Öribarik vagyunk. 

- El sem tudom képzelni, hogy nélküled játsszak bekopogós-elszaladósat. Ott leszel mellettem a tolószékedben, és együtt spurizunk majd el teljes sebességgel. 

Felnevettem, és szorosan átöleltem Lee-t. Ő is megszorított , olyan erősen, hogy szinte kipréselte belőlem a szuszt. 

- Nagyon aggódsz, hogy elveszítesz, mi? - cukkoltam. 

- Ennyire látszik? 

- Én sem akarlak elveszíteni. 

- Lee elmosolyodott, és rám kacsintott. 

- Hé, eszedbe jutott már valaha, hogy vajon működne-e, ha mi... tudod, ha összejönnénk? 

-Enyhén felvontam a szemöldökömet.

- Ez nem javaslat volt! - tette hozzá gyorsan Lee. - Csak elméletileg kérdezem."


A könyv adatai:

Író: Beth Reekles 

Cím: A csókfülke / A parti ház 

Műfaj: Ifjúsági regény 

Kiadó: Menő Könyvek 

Oldalszám: 424 oldal 

Megjelenés: 2021 

Fülszöveg: 

Egyetlen csók… mégis mindent fenekestől felforgat…

Elle és Lee egy napon születtek, és egész életükben elválaszthatatlan jóbarátok voltak. Nem tudnak olyan okot elképzelni, ami ezt megingathatná. Egész addig, amíg az iskolai fesztiválon egy Csókfülkét nem nyitnak, és Elle azon nem kapja magát, hogy Lee bátyjával, Noah-val csókolózik… Valóban választani kell a barátság és a szerelem közül?
A mindenki szívét rabul ejtő mókás páros és a kibontakozó szerelem a Netflix alkotógárdáját is megihlette. A regény inspirálta nagysikerű filmek milliók kedvencei lettek.
De arról egyik sem szól, hogy mi történt a Tavaszi fesztivált követő nyáron…
Napsütés, tenger, rengeteg ökörködés Lee-ék tengerparti házánál – ez a tökéletes nyár receptje Elle számára, mióta világ a világ. Az idei még tökéletesebbnek ígérkezik, hiszen a számára legkedvesebb két srác társaságában töltheti, de vajon akkor is olyan szuper lesz, ha a legjobb barátja barátnője is felbukkan?


Megtetszett? Itt megrendelheted -> A csókfülke 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...