2021. ápr. 4.

"Relatable" karakterek - akiket megtudok érteni és magamhoz hasonlónak érzek ⭐

 Sziasztok!


A mai bejegyzésemben olyan könyves karaktereket szeretnék nektek bemutatni, akiket olvasás közben nagyon hasonlónak éreztem saját magamhoz és igazán könnyen tudtam velük azonosulni. 

Sugar (Deirdre Riordan Hall: Sugar)

Sugar karaktere azért áll hozzám nagyon közel, mert hozzám hasonlóan ő is plus size girl, akit a súlya miatt rengetegen gúnyoltak az iskolában. Bár nekem nincsenek evés zavaraim, sajnos én is sokszor nyúltam az édesség után ha valami szomorú dolog történt velem. 

Callie (Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya)

Callie karakterét azért érzem nagyon közel magamhoz, mert vénkisasszonynak számít, hiszen huszonnyolc éves kora ellenére még mindig nem találta meg az igazit. Én is lassan 26 éves vagyok, de a szinglik táborát erősítem. Sokan unalmasnak és szürke kisegérnek gondolják Calliet, viszont rengeteg minden rejtőzik a lányban, amelyeket csak egy bizonyos személynek mutatott meg. Engem is szürke kisegérnek és unalmas embernek tartanak a legtöbben, pedig én úgy gondolom, hogy egyáltalán nem vagyok unalmas, csupán más dolgok érdekelnek, mint a legtöbb embert. 

Hannah (Sabrina York: Hannah és a felföldi) 

Hannah abban a tekintetben hasonlít rám nagyon, hogy évek óta a gyönyörű és csinos testvérei árnyékában élt, míg fel nem figyelt rá egy nagyon kedves és különleges férfi, akinek ő volt a legszebb. Nekem is nagyon szép és csinos testvéreim vannak, míg én hát...nem vagyok se csinos, se szép. Viszont olvasni nagyon szeretek! :) 

Mulan (Elizabeth Lim: Fénytörések)

Kiskorom óta Mulan a kedvenc Disney karakterem, mert bátor és a családjáért bármit megtenne. Számomra is nagyon fontos a családom. Nekem Mulan egy példakép! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...