2021. ápr. 10.

Jodi Taylor: Nem semmi lány

 Röviden a könyvről:

A Nem semmi lány a Frogmorton Farm 2.része, amelyben Jenny kalandokban és humorban gazdag életét ismerhetjük meg. Időközben férjhez ment a híres nőcsábász és külön művészhez, akivel együtt nevelik a kislányukat, Joyt. 

De mit akarhat Jenny unokatestvére, aki évekkel ezelőtt megkeserítette a lány életét? Az biztos, hogy semmi jót. Vajon sikerül Jennynek megbírkóznia a rázúdoló nehézségekkel vagy ismét Thomas, a gyömbérkeksz illatú ló segítségét kell majd kérnie? 

Véleményem a könyvről:

A sorozat első részét, a Semmi lányt tavaly nyáron sikerült elolvasnom és hatalmas kedvencem lett a különleges stílusával és az egyedi karaktereivel. 

Készült róla könyvajánlóm is, amelyet erre a linkre kattintva tudtok elolvasni: Semmi lány 

Nagyon izgatott voltam a regény iránt, mert igazán kíváncsi voltam arra, hogy a szótlan, magába forduló és különc Jenny mivé cseperedett. Kellemesen csalódtam a személyisége fejlődésében. Igazi nő lett a lányból és sokkal barátságosabb, valamint nyitottabb lett az emberek felé. A beszéd kézsége is nagyon sokat javult. A férje, Russel nem tökéletes, de én pont emiatt szerettem meg igazán az ő karakterét. Olvasás közben azt éreztem, hogy szívből szereti Jennyt és bármit megtenne érte. Emellett imádtam a humorát és az egyik kedvenc részem lett a könyvből, amikor a csirkéket a fürdőszobába vitte és titokban ott tartotta őket. 😀🐥

A kicsi Joy imádnivaló volt, főleg mikor a lábacskáival beszélgetett. 

A Frogmorton Farmon egy kissé különc, de annál szeretetteljes család él, akiknek a nyugalmát megzavarta a pénzéhes és gonosz Christopher, Jenny unokatestvére. Borzalmasanak találom amit tett és végig azért drukkoltam, hogy elnyerje a méltó büntetését. Bár, szerintem Russeltől kaphatott volna egy erős jobb horgot, mert megérdemelte volna. 

A regényben megvolt minden amitől, számomra jó lesz egy könyv: humor, szenvedély, romantika, kaland, izgalom és persze sok-sok mókás és aranyos állatka. 🐥

A vége nagyon megható volt és kíváncsi vagyok arra, hogy vajon lesz-e folytatása a sorozatnak. Remélem igen, mert én nagyon szívesen olvasnék még Jenny és Russel kicsit sem hétköznapinak mondható életéről. 

Összességében szuper olvasmány volt a számomra és nagyon örülök annak, hogy elolvashattam! Köszönöm szépen a lehetőséget a Metropolis Media-nak! :) 

Hány csillagot érdemel tőlem? 

🌠🌠🌠🌠🌠/5 

Kedvenc idézeteim: 

"Természetesen képes vagy rá. Mindent meg tudsz tenni, amit csak akarsz. De nem muszáj egyedül csinálnod."

"– Holnap találkozunk! Mehetünk, Jenny? Meghívlak ebédelni, méghozzá a jövőbeni bevételekre alapozva.

– Ebben az esetben… a legdrágább ételt fogom… választani az étlapról.

– A McDonald'sba megyünk." 

"– Jöjjön csak, jöjjön! Vigyázzon, nehogy rálépjen a macskára! Letépi a lábát, ha csak ránéz."

"– Aki csak egyszer is találkozik veled, soha nem tud elfelejteni. Én bizonyosan nem tudnálak."

A könyv adatai:

Író: Jodi Taylor

Cím: Nem semmi lány 

Sorozat: Frogmorton Farm 2. 

Műfaj: Humoros, romantikus 

Kiadó: Metropolis Media 

Oldalszám: 332 oldal 

Megjelenés: 2021 

Fülszöveg: 

A semmi lány felnőtt…

A Frogmorton farmon a megszokott módon zajlik az élet – ami azt jelenti, hogy az események rég túllépték a „különc” szintet, és most nyílegyenesen vágtáznak a „teljesen bizarr” felé.

Jenny ismét azért küzd, hogy a Russell Checklanddel kötött házassága viharos tengerén hánykolódva valahogy a felszínen maradjon. De szerencsére nincs egyedül, mert ott vannak neki a patagóniai rohamcsirkék; Jack, a szomorú szamár; és Mrs. Crisp titokzatos barátja.

Tehát semmi újdonság… leszámítva egy titokzatos alakot, aki újra és újra felbukkan a ház körül, és akire Jenny azt mondaná, hogy nem más, mint az unokatestvére, a gonosz Christopher, ha nem tudná, hogy ez lehetetlen. Akkor látta utoljára a férfit, amikor Russell kihajította a házból, és nem lehet olyan ostoba, hogy visszatérjen, és újra megpróbálkozzon valamivel… vagy igen? 


Megtetszett? Itt rendelheted meg -> Nem semmi lány 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...