2021. jún. 14.

Farkas Andrea: Szerelem az étlapon 💙 | Smaragd Wellness Klinika 2. |

 Nagyon izgatott voltam és alig vártam, hogy elolvashassam Farkas Andrea: Szerelem az étlapon című regényét, hiszen az írónő debütáló könyve, A főnök ajánlata nagy kedvencemmé vált. :) 


Röviden a könyvről: 

A Szerelem az étlapon című könyvek a 25 éves Hanna a főszereplője, aki imád sütni-főzni, valamint nagy álma, hogy beiratkozzon egy szakácsiskolába és saját éttermet nyisson. Ám, az élete nem úgy alakult, ahogyan azt még tiniként eltervezte. Az édesanyja betegsége miatt a pincérkedés mellett egy virágboltban vállalt másodállást. 

Hanna élete közel sem könnyű, de legalább nyugodt volt, míg fel nem bukkant az exe, Marton Olivér. Olivér mindenképpen vissza akarja kapni a lányt. Szenvedély, humor, megbocsátás és igazán szórakoztató karakterek színesítik meg a Szerelem az étlapon című könyvet. Vajon Olivér és Hanna csak a véletlennek köszönhetően botlanak egymásba vagy ez a sors keze? 

Véleményem a könyvről: 

Ahogy említettem néhány sorral föntebb, nagyon izgatott voltam a regény iránt. Lelkesen kezdtem bele az olvasásába és azt kell mondanom, hogy az első fejezetnél azt éreztem, hogy én ezt a könyvet nagyon fogom szeretni. A megérzésem nem csalt, mert nagyon imádtam az első oldalától kezdve. 

Hanna igazán szimpatikus karakter volt a számomra, mert nagyon kedves, kitartó és családcentrikus lány volt. Nagyon tetszett benne, hogy bár a fővárosban élt, ő még sem felejtette el azt, hogy honnan indult. Egy kis faluban nőtt fel, ahogyan én is, így könnyen tudtam vele azonosulni. Valóban olyan élni egy kis faluban, ahogyan a kedves írónő is leírta. Nyugodt és békés, de a hátránya az, hogy mindenki mindent tud a másikról. Még azt is tudják rólad, amit lehet, hogy te sem tudsz magadról. :D 

Örömmel olvastam azokat a jeleneteket, amelyekben A főnök ajánlata című regénynek a két főszereplője, Lia és Iván is feltűntek. Lia még mindig nagyon aranyos és kedves, ezért nagyon szuper volt ezeket a jeleneteket (is) olvasni. Iván pedig....hát ő Iván maradt. :D De kedvelem őt is és Liának köszönhetően egy kicsit kevesebb is lett. 

Olivér karaktere engem nagyon meglepett, mert elsőként nem volt igazán szimpatikus a számomra. Főként az éttermes résznél, amely során SPOILER! Hannát kirúgták a munkahelyéről, miatta. De ahogyan haladtam a történettel, egyre inkább több mindent tudhattam meg Olivérről. Lassan bontakozott ki, mert kicsit zárkózott és amolyan magányos farkas típus pasi volt az én szememben. Viszont volt neki egy humoros és szexi oldala is, amelyet imádtam. Véleményem szerint Hannával jó kis párost alkotnak! 

Ami a leginkább tetszett a történetben, hogy ebben a könyvben nem egy új szerelemről olvashatunk, hanem egy elvált házaspár újbóli egymásra találását követhetjük nyomon. Hét évvel ezelőtt Hanna és Olivér is felöntött a garatra és másnap arra ébredtek, hogy ifjú házasok. Sajnos a házasságuk nem tartott sokáig, majd az útjaik ketté váltak. Viszont mindkét fél rengeteget gondolt a másikra ezalatt a hét év alatt. Ez is bebizonyította, hogy fontosak voltak egymásnak, még ha nem tudatták ezt a másikkal. Sokáig úgy gondoltam, hogy második esélyt adni valakinek ostobaság, hiszen ha egyszer csalódtál valakiben, valószínűleg máskor is fogsz. Viszont rájöttem arra, hogy igen is vannak olyan személyek, akik megérdemlik a második esélyt. A Szerelem az étlaponban is nagyon fontos szerepet játszott a megbocsátás és nagyon örülök annak, hogy végül a szeretet győzött. 💙

Hanna és Olivér is sok terhet cipel a vállán és civakodás, harag helyett miért is ne támogathatnák és szerethetnék a másikat tiszta szívből?

Hanna édesanyját nagyon sajnáltam, de még inkább Hannát, amiért látnia kell azt, ahogyan az anyukája szépen, lassan elfelejteni az egész életét és a szeretteit. Olivér iránt is megszakadt a szívem, hiszen elvesztette az édesapját, akit nagyon szeretett. Magányban élt és a munkájára koncentrált állandóan. 

A néhány szomorú pillanat ellenére, nagyon sokat szórakoztam és nevettem olvasás közben. :) Hanna nagymamája igazi egyéniség volt, aki nagyon vagány és szókimondó volt, de Hannát kész anyatigrisként védelmezte. A másik karakter, aki számomra nagyon vicces és komikus volt, az nem más, mint Gergő. Szinte minden mondatán nevettem, igazi mókamester. :) 

Nagyon sok mindent tudnék még írni a könyvről, de talán elegendő lesz annyi is, hogy fantasztikus élmény volt a számomra, mert vidámmá tett! Szinte már elképzeltem azt, hogy én is Liáék barátnője vagyok és együtt esszük a finom sütit, amelyet természetesen Hanna sütött és közben kibeszéljük a pasikat. A vége pedig nagyon vicces volt és kíváncsian várom Kinga könyvét! Kösse fel a gatyáját az, aki Kingát hívja el randizni. 😊 Bár én már sejtem ki lesz az a bátor jelentkező... 😉


IMÁDTAM! 💙💙

Hány csillagot érdemel tőlem? 

🌠🌠🌠🌠🌠/5 

Kedvenc idézeteim: 

"Normális esetben sem tudok mit kezdeni a srácokkal. Minden beszélgetésnél attól félek, hogy leégetem magam, aztán persze pont emiatt kerülök mindig kínos helyzetekbe. Sosem tudom mit kellene mondanom, ezért a legtöbb alkalommal egyszerűen nem mondok semmit. Vagy még rosszabb, megpróbálom feloldani a feszült hangulatot valami béna viccel, ami persze csak ront a dolgon. Ördögi kör."

"Gergő leveti magát a velem szembeni fotelbe.
– Mégis, mi baj van a ruhámmal? Rajtad fosbarna színű ing van – mutat felém, majd meglepetten Bartára pillant. – Magának honnan van szendvicse, és ami még fontosabb, nekem miért nincs? Iván, tudsz hozatni az asszisztenseddel?
– Nem – vágja rá mogorván."

"– Ne butáskodj. Arra gondoltam, hogy szükséged van valakire, aki vigyáz rád. Kérsz egy teát?"

"A hátát bámulom egészen addig, amíg el nem tűnik a sarkon. Utána akarok menni, addig rázni, amíg be nem ismeri, hogy még mindig szeret, hogy mindig is szeretett. Meg akarom csókolni, azt akarom, hogy fájjon neki. De nem teszem. Csak követem a tekintetemmel , mint valami idióta." 

"Találd meg a másik feled, a lelki társad. Mekkora hülyeség! Nem a másik felemet akarom megtalálni, hanem valakit, aki végigkísér majd az élet kanyargós útján.

"Egy kapcsolat akkor működik jól, ha a két fél kellő akarattal és kompromisszumokkal elfogadja a másikat. Megtanul egymással és egymás mellett élni. A lelki társ nem mindig azonos a nagy Ő-vel. Az előbbivel nem is kell feltétlenül romantikus kapcsolatban lennünk."

Ám mára már világos, hogy elrejteni valamit és rázárni a lakatot nem egyenlő azzal, hogy elengedjük az érzést, könnyítve ezzel a hátunkon cipelt súlyon."

"Szabadság. Ez az egyetlen dolog, amit akarok. Felszabadítani a mellkasomat a szorító kapcsokból. El akarok dobni mindent, amitől üresnek érzem magam. Hagyd már abba a siránkozást, és végre élvezd az életet!" 

"A színeket ne az alapján hordd, hogy milyen a hangulatod, hanem hogy milyen hangulatot szeretnél. Oké, nagyi, egy próbát megér." 

"– Törtél már be ajtót? – kérdezem némi töprengés után.

– Naponta kettőt is – horkan fel szarkasztikusan.

– Plasztikai sebész vagyok, szerinted mikor kerültem volna ilyen helyzetbe? Csak az ilyen bajkeverőkkel fordul elő az ilyesmi.

– Bajkeverőkkel? Rám célzol?" 

"Ebben a nőben minden bizonnyal két személyiség lakozik, az egyik egy veszedelmes anyatigris, a másik pedig egy fodros, flamingómintás ruhát viselő tündérkeresztanya."


A könyv adatai: 

Író: Farkas Andrea 

Cím: Szerelem az étlapon 

Sorozat: Smaragd Wellness Klinika 2. 

Műfaj: Romantikus 

Kiadó: Erawan Kiadó 

Oldalszám: 336 oldal 

Megjelenése: 2020 

Fülszöveg: 

Szigetvári ​Hanna imád sütni és főzni. Képes egész éjszaka fent maradni és a Hanna sütije névre hallgató, tökélyre fejlesztett kekszeit sütni. Amióta lakótársa, Lia elköltözött, egyedül maradt a lakásban, a macskájával, Alfrédéval. Édesanyja betegsége miatt reggelente egy virágboltban segít, utána pedig pincérként dolgozik egy belvárosi étteremben. Szíve mélyén viszont szeretne új recepteket kipróbálni, beíratkozni egy szakácsiskolába és megnyitni saját éttermét.

Amikor hét év után újra találkozik az exével, hanyatt-homlok elmenekül a helyszínről, második alkalommal pedig egy tál ételt borít a férfi nyakába – ezért természetesen ki is rúgják az állásából. Így amikor édesanyja megkéri, hogy segítsen a család tulajdonában álló, régóta nem működő panzió eladásában, jobbnak látja, ha elhagyja a várost, és Kincseskertre utazik, ahol hosszú évek óta nem járt.

Marton Olivérnek édesapja elvesztése után egyetlen egy dolog számít az életben: a Smaragd Wellness Klinika. Ezért képes kinti életéből kilépni és hazajönni Magyarországra, hogy belevághassanak a terjeszkedésbe. Arra azonban nem számít, hogy újra találkozik a volt feleségével, akivel házasságuk szitakötőéletű volt ugyan, de a férfiben azóta is sok a megválaszolatlan kérdés a múltjukkal kapcsolatban. Hét évvel ezelőtt lelépett ugyan még az országból is, most azonban elhatározza: ki fogja deríteni, mi történt a múltban. Ő is elutazik a Balaton melletti kisvárosba, ahol együtt nőttek fel a lánnyal – annak ellenére is utazik, ha Hanna komoly veszélyt jelent a testi épségére, vagy éppen az ingjei tisztaságára. 


Megtetszett? Itt megrendelheted -> Szerelem az étlapon 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Soman Chainani: Szörnyek és Szépek | Tizenkét hátborzongató mese |

 Őszintén szólva 28 évesen is odáig vagyok a mesékért. Titokban nagyon izgalmasnak találom a sötét, misztikus és hátborzongató történeteket....