2022. okt. 5.

Catherine Rider: Csók Míkonoszon

 Catherine Rider eddigi összes magyarul megjelent könyvét olvastam, ezért nagy lelkesedéssel fogadtam a legújabb regényét is, a Csók Míkonoszont. Nyáron a munkám miatt keveset tudtam olvasni, de napi néhány oldalt azért minden nap sikerült beiktatnom a mindennapokban. A Csók Míkonoszon egy nagyon könnyed, igazi nyári olvasmány volt, amely most a csodálatos Görögországot mutatta be. 

Röviden a könyvről: 

A történet főszereplője két fiatal, Izzy és Zach. Izzy imád énekelni és színpadon szerepelni, de a nyári munkája kicsit sem olyan, mint azt ahogy ő elképzelte. Ahelyett, hogy a színpadon énekelve szórakoztatná a közönséget, egy tengeri üdülőhajón mulatattja a gyerekeket homárnak öltözve. A hab a tortán, hogy az exbarátjával él egy közös kabinban, akit rajta kapott éppen egy másik lánnyal. Ezután Izzy próbálta kiszellőztetni  a fejét, hiszen a hajó éppen Míkonoszon kötött ki. Zach Míkonoszon született, de Chicagóban nőtt fel. A nagyszülei elhunytak, így a hatalmas házuk kiüresedett, amelyet a családra hagytak. Zach eladni szeretné a házat, hiszen pénzre van szüksége a vállalkozása beindításához. Viszont az unokatestvérei ezt nem nézik jó szemmel, mert ők épp ellenkezőleg, mindenképpen megszeretnék tartani a házat. Zach és Izzy útjai véletlenül keresztezik egymást Míkonoszon. Barátságnak indult a kapcsolatuk, de az érzelmeik egyre inkább csak erősödnek a napok elteltével. 

Véleményem a könyvről:

Az egész könyvben teljesen átjött a nyári hangulat, a gyönyörű táj, a görögök temperamentuma és hatalmas család szeretetük. Izzy és Zach is szimpatikus volt számomra. Én úgy gondolom, hogy bár nagyon fiatalok mindketten, igazán érett volt a karakterük az élet területén. Mindketten motiváltak voltak és próbáltak előre jutni az életben. Éppen ezért én jó ötletnek találtam, hogy Zach elszerette volna adni a házat. Persze megértem, hogy a család többi tagja ragoszkodott hozzá, hiszen rengeteg emlék fűzi őket oda. Viszont, valljuk be őszintén. A nagyszülők háza nagyszülők nélkül már sosem lesz a régi. Én mindenképpen azt javasoltam volna a többi családtagnak, hogy fontolják meg a srác ötletét, mert igaza van. Igazán tetszett a történetben, hogy a Zach családját is megismerhettük olvasás közben. Jó lett volna ha Izzy családjáról is kicsit mesélt volna az írónő, ezért számomra a lány kicsit rejtélyes volt. Sokat csacsogott és nyílt volt, de önmagáról nem árult el túl sokat. Nagyon szuper volt a megismerkedése a két főszereplőnek a boros pincében. Ötletes és vicces volt már a regény kezdete is. Izzy exe volt az egyetlen olyan karakter, akit ki nem állhattam a történetben. Véleményem szerint éretlen és érzéktelen is volt, hiszen csöppet sem érdekelte Izzy érzelmei. Számára sokkal fontosabb volt a szex, mint maga a párkapcsolat, a szerelem és a közösen eltöltött idő. 

Ha kedvenc karakter kellene választanom az mindenképpen Zach lenne, mert igazán megszerettem a karakterét. Mindig őszinte volt és nagyon vágyott a szerelemre, a szenvedélyre. Izzyvel mindig tisztességes volt, sosem szerette volna őt megbántani. Ezzel szemben Izzy érzelmei valahogy nem igazán jöttek át a lapokon keresztül, azzal a döntésével pedig nagyon nem értettem egyet, hogy szeretett volna még egy esélyt adni az exének. 

Összességében nekem nagyon kellemes olvasmány volt és a hibái ellenére is szerettem olvasni. A nagymama levelei nagyon izgalmasak voltak és meglepődtem a végén, hogy ki is volt a másik férfi az életében.  Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikus ifjúsági regényeket. :) 

Hány csillagot érdemel tőlem? 

🌠🌠🌠🌠/5 

Kedvenc idézetem:

"Az ajka puha, az első csókhoz tökéletesen szorítja az enyémre. Bőre tusfürdő és nyári izzadság keverékétől illatos, annyira mámorító, hogy majdnem elájulok. Kinyújtom mindkét kezem, részben, hogy megtámasszam magam, részben, hogy közelebb húzzam őt, fokozzam a csók intenzitását."

A könyv adatai: 

Író: Catherine Rider 

Cím: Csók Mókinoszon 

Műfaj: Romantikus, ifjúsági 

Kiadó: Menő Könyvek 

Megjelenése: 2022 

Oldalszám: 272 oldal 

Fülszöveg: 

Izzy nem egészen így képzelte a vakációt. Ahelyett, hogy színpadon énekelve szórakoztatná egy tengeri üdülőhajó közönségét, homárnak beöltözve kell gyerekekre vigyáznia. Amikor exbarátját egy másik lánnyal együtt találja a közös kabinjukban, Izzy úgy dönt kiszellőzteti a fejét Míkonoszon, ahol a hajó rövid időre kiköt.

Zach Míkonoszon született, de Chicagóban nőtt fel, és csak ritkán látja görög rokonait. A nagyszülők hatalmas háza a haláluk után kiüresedett, de úgy tűnik, a család már eldöntötte, hogy mi lesz a sorsa, anélkül, hogy őt megkérdezték volna. Ez áthúzza Zach terveit, akinek szüksége lett volna pénzre vállalkozása elindításához.

Amikor a két fiatal útjai véletlenül keresztezik egymást Míkonoszon, mindketten úgy érzik, valami fontos történt az életükben. Pedig egyikük sem akart új kapcsolatba bonyolódni… 


Megtetszett? Itt megrendelheted 👉 Csók Míkonoszon 👈


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...