2023. júl. 4.

Emily J. Taylor: Hotel Magnifique

 Már nagyon vágytam egy szuper fantasy kötetre, ezért tavasszal mindenképpen szerettem volna visszatérni az egyik kedvenc műfajomhoz, az ifjúsági fantasy regényhez. Már több hónapja, hogy kinéztem magamnak Emily J. Taylor: Hotel Magnifique című regényét és rengeteg pozitív visszajelzést hallottam, illetve olvastam a regényről. De végül ami miatt mindenképpen szerettem volna elolvasni az az volt, hogy sokan a Caraval című trilógiához hasonlítják a könyvet, amely az egyik kedvenc könyv sorozatom. 

"Üdvözöllek a Hotel Magnifique-be."

Röviden a könyvről: 

A történet főszereplője egy fiatal lány, Jana aki a húgával egy jobb élet reményében hatalmas kalandba vágja a fejszéjét. Jana és Zosa elveszítették az édesanyjukat, így csak egymásra számíthatnak a nagy világban. Az idősebbik lány jó nővérként védelmezi a húgát és bármit megtenne Zosáért. Egy helyi bőrcserzőben dolgoztak, míg egy nap meg nem jelent a Hotel Magnifique. A Hotel Magnifique egy legendás hotel, amely a mágiájáról híres valamint arról, hogy minden reggelre más-más városban bukkan fel. A két lány nem engedheti meg magának, hogy megszálljanak a hotelben, de megpróbálják a lehetetlent és állásra jelentkeznek a hotelben. Zosának gyönyörű énekhangja van, így azzal próbálja elnyerni az állást, ami sikerül is neki. Ám Janának már sokkal nehezebb dolga van, hiszen neki nincs énekhangja és latszólag különlegesebb képessége sem. Jana viszont kitart a célja mellett és nem hagyja magára a húgát. A hotelben tömérdek mágia, titok és kaland vár Janára. Vajon sikerül a lánynak betartania az ígéretét és megvédenie a húgát? 


Véleményem a könyvről: 

Nagyon izgatott voltam a könyv iránt, ezért nagy lelkesedéssel kezdtem neki az olvasásának. Már a kötet elején éreztem, hogy nagyon fogom szereti a könyvet, hiszen kulcsfontosságot játszik a történetben a testvéri szeretet. Én magam is közel állok a húgomhoz és Janához hasonlóan probálom védelmezni a testvéremet, így számomra az abszolút kedvenc szereplőm Jana volt. Nagyon tetszett a lány kitatása, akaratossága és bátorsága. A mágia és a kaland mellett szerepet kapott a regényben egy csipetnyi szerelem is. Bel a hotel kulcsmestere közel kerül Janához. A kapcsolatuk barátságnak indult, majd egyre inkább átalakult szenvedéllyé. Kifejezetten tetszett a kettőjük kapcsolata, mert érezni lehetett Bel és Jana közt a kémiát, de az írónő még sem a szerelemre helyezte a hangsúlyt a könyvben. 

A világ felépítése nagyon különleges volt. Miközben olvastam a könyvet, úgy éreztem magam mintha én is egy mágikus erejű hotelben lennék különleges képességű emberek közt. A kissé sötét hangvételű történet miatt nemcsak ifjúsági regények kedvelőinek ajánlom a könyvet, hanem a fantasy könyvek szerelmeseinek is! 
Imádtam olvasni! 💜 

Hány csillagot érdemel tőlem? 
🌠🌠🌠🌠🌠/5 

Kedvenc idézeteim: 

 "Szeretem hallgatni az emlékeidet." 

"– Ez a te szobád? – kérdeztem.
– Nem. Szeretnéd látni az én szobámat?
– Én… Nem… – makogtam, mire Bel felnevetett. – Utállak."

"– Aljas vagy.
Bel felvetette az állát.
– Tudod, te vagy az első, akiben van elég bátorság, hogy a szemembe mondja.
– Meglepettnek tűnsz – mondtam.
– Talán az is vagyok." 

"– A férfiak csípősek lehetnek, ha nem kapják meg, amit akarnak – szólalt meg mellettem egy hang. […] – Akarja, hogy megöljem? – kérdezte pajkosan, és megvillantotta apró pengéit.
– Csak nyugodtan – vontam meg a vállam." 

A könyv adatai: 

Író: Emily J. Taylor
Cím: Hotel Magnifique 
Műfaj: Ifjúsági regény, fantasy 
Kiadó: Menő Könyvek 
Oldalszám: 400 oldal 
Megjelenése: 2022 
Fülszöveg: 
Jana minden vágya, hogy hazatérhessen szülőfalujába, Aligney-ba, de rossz sorsa Durc kikötővárosához szögezi, ahol elkeseredetten próbálja eltartani magát és húgát, Zosát, egy bőrcserzőben vállalt állásból. Ám egy nap a városba érkezik a Hotel Magnifique.
A legendás hotel nem csupán a csak itt megtapasztalható mágiáról híres, hanem arról is, hogy minden reggelre más-más városban bukkan fel. Jana és Zosa természetesen nem engedhetik meg maguknak, hogy megszálljanak a hotelben, de állásra jelentkeznek, és hamarosan életük legnagyobb kalandjának közepén találják magukat. A hotelben azonban gyorsan kiderül, hogy a szépen csillogó, mágikus máz veszélyes titkokat takar.
A jóképű ajtónállóval, Bellel az oldalán Jana nekivág, hogy felfedje a hotel titkát és megmentse a húgával együtt a hotel összes dolgozóját. A sikerért szembe kell szállniuk a kegyetlen hotelmesterrel és kockára kell tenniük mindazt, ami a legfontosabb számukra. Ha viszont elbuknak, soha nem térhetnek haza, sőt, olyan sors vár rájuk, amely legrosszabb rémálmukat is felülmúlja.

14 éves kortól.


Megtetszett? Itt megrendelheted 👉 Hotel Magnifique 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...