2019. dec. 10.

Az első saját szervezésű Molyos ajándékozásom

Sziasztok!

December 5-én véget ért az első saját szervezésű Molyos ajándékozásom és ebben a bejegyzésemben szeretnék nektek mesélni arról, hogy hogyan éltem meg és, hogy milyen tapasztalatokkal lettem gazdagabb általa. 

Honnan jött az ötlet?

Már több hónapja szerettem volna egy saját szervezésű Molyos ajándékozást létre hozni, mert mindenképpen kiszerettem volna magam próbálni, mint szervező. Igazából mindig is távol állt tőlem a szervezés és az, hogy ilyen sok emberrel tartsam a kapcsolatot és továbbítsam az adatokat, címeket és a többi fontos dolgot. De egyszer élünk és szerettem volna valami újban is kipróbálni magamat. Elsőként egy történelmi romantikus ajándékozást szerettem volna létrehozni, de végül az ünnepek alkalmából a Mikulás mellett döntöttem. Így lett az esemény neve Mikulás ajándékozás 2019.

Milyen volt maga a szervezés?

Meglepő volt számomra, mert nagyon élveztem az adminisztrációs részét és magát a sorsolást is. Külön füzetben vezettem a fontos dolgokat, mint például azt, hogy ki kicsodát ajándékoz meg, milyen címre kéri a csomagot és még sok egyebet. Ha esetleg valaki más is szeretne közületek ajándékozást szervezni, csak azt tudom neki javasolni, hogy érdemes mindent leírni, mert szükség esetén így nem kell az üzeneteket bogarászni, hanem mindent megtalálhat szépen a füzetében. 
Bár nem lett volna muszáj, én a sorsolásnál figyelembe vettem azt, hogy egyforma arányban legyen a szállítási költség is. Például aki házhoz kérte a csomagot, annak olyan személyt sorsoltam, aki szintén házhoz szállítást kért. Odafigyeltem arra is, hogy aki allergiában szenved, az olyant ajándékozzon meg, aki szintén étel allergiában szenved, mert így biztos megérti majd a másikat és nem fog a számára olyan édességet vagy nasit küldeni, amelyet a másik nem ehet meg. Szóval én próbáltam tényleg minél jobban odafigyelni a részletekre, de sajnos ezeket nem igen vette észre senki sem a résztvevők közül. 

Milyen tapasztalattal lettem gazdagabb?

Sajnos több negatív véleményt kaptam, mint pozitívat. De próbálok tanulni a negatív véleményekből. A pozitív véleményeknek pedig nagyon örültem és igazán jól esett minden kedves szó a Moly társaimtól. 
Az esemény vége felé nagyon izgultam, mert volt néhány moly, aki még nem küldte el a csomagot, de szerencsére végül mindenki időben kiküldte az ajándékokat. Sajnos volt egy személy, aki sérült könyvet kapott. Nem szeretnék belemenni a részletekbe, de ez az egész ügy túl lett bonyolítva. Fel voltam készülve hasonló helyzetre, mert véleményem szerint egy szervezőnek erre is gondolnia kell, hiszen a szállítás során könnyedén megsérülhetnek a könyvek. Én megértem, hogy valaki különösen kényes arra, hogy ne legyenek a sérültek a könyvei, de szerintem először ha ilyen adódik egy ajándékozás során nem az egész molyra kellene ezt kiírni, hanem felvenni a kapcsolatot az ajándékozóval és a szervezővel, vagyis velem. Sajnos ez nem így lett és más résztvevőtől is kaptam negatív véleményt, hogy szerinte ezt nem így kellene tennem, hanem másként. Illetve szóvá tette azt is, hogy neki nem "bejövős" az, hogy én ellenőrizgetem az embereket, mint egy ellenőr vagy egy anyuka. Nos, szerintem a szervezőnek kötelessége felügyelnie a dolgokat, azt hogy minden csomag megérkezett-e időben és, hogy mindenki írjon egy köszönő karcot a másiknak. 
Röviden azt kell mondanom, hogy az első szervezésemet katasztrófálisnak éltem meg és nagyon szomorú voltam emiatt még Mikuláskor is. Én nem erre számítottam és most egy kicsit el is ment a kedvem a szervezéstől. Pedig kitaláltam egy tök jó ajándékozást Valentin-napra is, de mivel a Mikulás ajándékozás is szomorú véget ért, sajnálattal ez most el fog maradni. 

Nagyon jól esett mindezeket kiírnom magamból és talán egy kicsit szomorkásra sikeredett, de 100%-ban őszinte voltam veletek. 

Viszont nagyon sokan kitettek magukért és gyönyörű csomagokat készítettek a párjuknak, amelyeket öröm volt nézni. Már csak miattatok érdemes volt megszerveznem az eseményt és köszönöm, hogy ti empatikusak és megbízhatóak voltatok az egész ajándékozás során! Sok puszi nektek! ❤
Heni 
A saját csomagom. Nagyon örültem neki, köszönöm! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...