2019. dec. 15.

Könyvvásárban jártam | Könyvek palotája |

Sziasztok!

Pénteken suli előtt volt egy kis időm, így ellátogattam a könyvvásárba. Már egy ideje elszerettem volna menni, de sajnos nem volt eddig elég időm rá. Viszont most volt, így a téli bakancslistámról ki is pipálhatom az egyik célomat.
A könyvvásár Békéscsabán, a Szent István téren található meg.
A képet este készítettem, mert délelőtt túl sokan voltak az adventi vásáron. Főleg gyerekek az óriás kerék miatt.
Amikor beléptem a helyiségbe meglepődtem, mert igen kevesen voltunk. Rajtam kívül egy középkorú hölgy, egy középkorú férfi, egy fiatal srác és egy idősebb bácsi volt. Utóbbi gyakran nézegette azokat a könyveket, amelyeket én magam is.
Bevallom őszintén, hogy amikor beléptem nem is vettem észre az árust. De erre majd még a bejegyzésem végén visszatérek.
Célirányosan mentem a könyvvásárba, ugyanis szerettem volna több történelmi romantikus regényt is vásárolni, de sajnos pont ebből a műfajból volt nagyon kevés választék. Viszont találtam egyet, amely nagyon felkeltette a figyelmemet és az írónő neve is ismerősnek tűnt, bár még nem volt szerencsém olvasni tőle. Így lett az első szerzeményem Jennifer Ashley: Lord Cameron bűnei című regény. Ára: 500 Ft.
Miután már egy szupernek ígérkező könyv volt a kezemben, igen lelkes voltam. Másodikként megragadta a figyelmemet az egyik kedvenc íróm neve, vagyis Bram Stoker. A fehér féreg fészkéből volt két darab, de valamiért úgy éreztem, hogy ez a könyv nem nekem való, így ott hagytam. De nem sokáig szomorkodtam, mert ha már Bram Stokernél tartunk, képzeljétek találtam egy nagyon klassz Drakulás könyvet! A címe Alessandra Bisceglia: Drakula • Barangolás Erdélyben. Gyönyörű képek találhatóak meg benne! Nem is volt kérdés számomra, hogy haza jön-e majd velem. Ára: 500 Ft.
Ezután keresgéltem még, de nem találtam olyan regényt, amely igazán megfogott volna. Végül a gyerek részlegre is rápillantottam és milyen jól is tettem. Két fantasztikus könyvet sikerült ott is találnom. Az egyik a Német népmesék a másik pedig a Görög népmesék. Volt még Indiai és Kínai is. Még alszok rá néhányat, de hajlok afelé, hogy őket is megvásárolom. Ára: 500 Ft/db.
Összesen 4 db könyvet vásároltam 2000 forintért. Szerintem ez nagyon jó ár értük és örülök, hogy hasznosan töltöttem el a suli előtti időmet. Az egész napomat feldobta és mosolyogva mentem órára, ami nálam olyan ritka jelenség, mint a fehér holló. :)
Visszatérve az árusra, engem nagyon meglepett az, hogy a fiatal srác volt az árus. Mivel az ajtóban állt én azt gondoltam róla, hogy biztos valamelyik idősebb hölgy vagy úr az egyik szülője. Végig nyomkodta a telefonját és egy másik fiúval röhögtek valamin. Hallottam, hogy egy hölgy segítséget kért tőle, de az eladó elintézte annyival, hogy " Nem tudom, nézze meg a Tesconál. "
Viszont velem a maga módján udvarias volt, csak kicsit szemet szúrt nekem az, hogy nem volt segítőkész. Persze az is lehet, hogy csak rossz napja volt.
A könyvváráron kívül megtalálható még különböző standok is az adventi vásáron, de azokat még nem látogattam meg. Viszont szeretném megkóstolni életemben először a forralt bort is, így szerintem még a jövőhét folyamán szintén ellátogatok a Szent István térre.
Este visszamentem képet készíteni a karácsonyfáról is. :)
A könyvvásár nekem teljesen pozitív élmény volt, mert remek könyveket tudtam vásárolni olcsón. Kevesen voltak a Könyvek palotájában, így nézelődni is tudtam. A legtöbb könyv 500 forintba került, de voltak 1000 forintért mesekönyvek és 1500 forintért festészettel kapcsolatos könyvek is.

Az biztos, hogy jövőre is ellátogatok majd a könyvvásárba!
Szép hétvégét mindenkinek,
Heni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...