2020. márc. 1.

Februári kedvencek (2020) 🌂

Sziasztok!

A február számomra nagyon gyorsan eltelt. Viszont a rövidsége ellenére annál keményebb volt, legalább is nekem. Remélem nektek azért könnyebben mentek a dolgok. :)

Összes olvasmányom februárban:

  • 2 db romantikus, francia történet
  • 2 db gyermekkönyv
  • 1 db ezoterikus könyv
Összesen 5 db könyvet olvastam, ami eggyel több, mint amenyit januárban olvastam. Ez a hónap olvasás szempontjából is jól telt. :)

Havi kedvenc könyvem: Nicolas Barreau: Piciny csodák kávézója
Könyvajánló hamarosan róla a blogomon. :)

Havi kedvenc dalom, zeném: Bruno Mars: Versache on the floor
Bruno Mars az egyik kedvenc férfi előadóm és ebben a hónapban ez a nagyon szép, lassú dal lett a kedvencem tőle.


Havi kedvenc ételem: Gombás hamburger
Nem vagyok nagy gyorskaja rajongó, de ebben a hónapban nagyon kívántam a hambugert. Utoljára nyáron ettem egyet Gyulán a Hambi bárban. Februárban két hambugert is "betoltam" amelyek nagyon finomak voltak. Persze mind a kettő gombás volt, mert az a kedvencem! :) Márciusban majd igyekszek egészségesebben táplálkozni, de most úgy éreztem, hogy "bűnöznöm" kell egy kicsit. Na jól van nem magyarázkodok. Megettem két hambit! 😀

Havi kedvenc pillanatom: Egy szép napfényes, meleg februári nap volt a kedvenc pillanatom egész hónapban. Ebédidő volt, de szinte alig voltak emberek az utcán. Leültem egy padra és csak élveztem a napsütést és a csendet. Szeretem az ilyen pillanatokat. Már a virágok is nyílnak! :)
Havi tervek márciusra vonatkozóan: Először is szeretnék sikeres vizsgát tenni. :)
Olvasás szempontjából, pedig szeretnék legalább négy vagy öt könyvet elolvasni, illetve befejezni a még februárban elkezdett könyvemet is.

  • L.A.Casey: Gyere haza!
  • W.Bruce Cameron: Egy kutya négy élete
  • Baráth Viktória: Egy év Rómában
  • Ker Dukey-K.Webster: Ellopott babácskák
  • Szlukovényi Katalin: Magyar mesék lázadó lányoknak (Ezt szeretném befejezni, mert még februárban elkezdtem olvasni.)
Ezeket mindenképpen szeretném elolvasni, de persze még lehet, hogy becsúszik egy két könyv vagy csere lesz. Majd kiderül. :)

Havi kedvenc idézetem:
Egyszer majd rátalálunk azokra, akik hasonlóak hozzánk.

Deirdre Riordan Hall: Sugar

(@BeerSeeGirl a moly.hu-ról)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...