2020. márc. 1.

Nicolas Barreau: Piciny csodák kávézója

Nicolas Barreau-tól még nem volt szerencsém olvasni, így mikor a moly.hu oldalán megláttam az új regényét rögtön rá is kattintottam a könyv adatlapjára, ugyanis már a kötet címe is nagyon megtetszett. Piciny csodák kávézója...... Ha érdekel a személyes véleményem a könyvről, tarts velem. :)

Véleményem a könyvről:

A regény főszereplője egy 25 éves nő, akit Nellynek hívnak. Nelly már évek óta szerelmes volt a professzorába, de az érzései nem leltek viszonzásra. Számomra mindig is izgalmasan hangzott a professzor-diák titkos kapcsolat, de ebben a regényben úgy éreztem, hogy nem ennek kellene történnie.
Nelly és a professzor bár emberileg jól kijöttek egymással, valahogy hiányzott a kémia köztük. A szerelmi csalódás sok mindenre ráveszi az embert. Féltem egy kicsit attól, hogy majd Nelly is sokat fog búslakodni, szomorkodni, de szerencsére nem tartott sokáig a lány melankólikus hangulata. Nelly talált otthon egy könyvet, amely hatására elhatározta, hogy elutazik. Még hozzá nem is akárhova, hanem a lagúnák városába, Velencébe. De előtte még beszerzett magának egy méregdrága piros retikült. Nekünk nőknek egyik gyengéje, valóban a szép táska. :) 
Nagyon tetszett már a regény elején is az, hogy a történet bár komoly dolgokat is feldolgozott, mint például a szerelmi csalódás, még is habkönnyű volt a sztori és a zsigereimben éreztem, hogy minden jóra fog fordulni. 
Velence valahogy mindig is szivem csücske volt és egyszer én is nagyon szeretnék oda elutazni, ezért még inkább közelebb éreztem magam a könyvhöz.
 Valentino 💙
Titkon reméltem, hogy a szerelmi búslakodás után feltűnik majd a lapokon egy új férfi. Viszont arra nem számítottam, hogy ha esetleg majd amikor feltűnik ez a fickó, ennyire megfogom kedvelni őt. Ez a fickó nem más, mint egy igazi olasz macsó, aki heves vérmérsékletével és szenvedélyes teperamentumával könnyen belopta magát a szivembe és szerintem sok hölgy olvasót szintén lefog venni a lábáról. 
Imádtam ahogyan küzdött Nellyiért és nem adta fel, mint ahogyan azt sok más férfi tette volna. Randevúzni hívta a lányt és megtett mindent azért, hogy mosolyt csaljon az arcára.
Nelly 💛
Nellyben pedig azt szerettem a legjobban, hogy nem adta könnyen magát. Érezhetően több időre volt szüksége arra, hogy megismerje Valentinot és nem szerette volna magát hiú ábrándokba ringatni, de mint gondolom ti is tudjátok a szerelem váratlanul állít be hozzánk, mint egy besurranó tolvaj. Nagyon örülök annak, hogy Nelly rátalált a szerelemre, a boldogságra és ami a legfontosabb, önmagára.
Maga a könyv címe pedig nem is passzolhatna jobban a történethez. Amilyen csavart belevitt a kávézó által az író zseniális volt és egyben nagyon megható is. Jelenleg úgy érzem, hogy ez a könyv egy igazi boldogság hormon. Az olvasása után úgy éreztem magam, mintha megettem volna egy tripla csokoládés muffint és egy egész doboz bonbont, amelyet egy pohár Rosé borral koronáztam volna meg. :) A hangulata, a története, a stílusa és a regény főszereplői is teljesen megvettek engem. Sőt, a könyv mellékszereplői is imádnivalóak voltak. (Szívesen olvasnék egy saját könyvet Nelly unokatestvéréről és amerikai srácról, akinek nagyon aranyos akcentusa volt.)
Kedvencem lett a könyv és az biztos, hogy az írótól még fogok olvasni. 🌸

Kedvenc idézeteim:

"Néha fontos, hogy egyszerűen valóra váltsuk egy álmunkat, akkor is, ha sok minden , ha ugyan nem minden, aminek köze van az észhez, ellene szól."


"Mi lehet boldogítóbb, mint az ágyban feküdni éjszaka, a lehetőségek égboltja alatt, és olyan dolgokról álmodozni, amelyek bekövetkezhetnek?"


Hány csillagot érdemel tőlem?

⭐⭐⭐⭐⭐ /5 KEDVENC LETT!

A könyv adatai:

Író: Nicolas Barreau
Cím: Piciny csodák kávézója
Műfaj: Romantikus, chick lit
Kiadó: Park
Kiadási év: 2020
Oldalszáma: 280 oldal

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
„Igazán remélem, gyermekem, hogy egy nap majd találsz egy olyan embert, akivel a magasba szállsz…”
A 25 éves Nelly retteg a repüléstől, hisz a jelekben, és nem az a típus, aki egyszer csak kiveszi minden megtakarított pénzét a bankból, vásárol magának egy méregdrága piros táskát, majd egy hideg januári reggelen hanyatt-homlok otthagyja Párizst, és Velencébe utazik. De olykor történnek dolgok, melyek felborítják az ember életét. Például egy fájdalmas szerelmi csalódás vagy egy régi könyvben olvasott, talányos mondat. Néha el kell veszítenünk a talajt a lábunk alól ahhoz, hogy a hetedik mennyországba jussunk…
Nicolas Barreau
Nicolas Barreau (1980) Párizsban született, a Sorbonne-on tanult romanisztikát és történelmet. Párizsban, a fény városában játszódó, könnyed, romantikus regényeivel világszerte lelkes olvasók tömegeit hódította meg. A Piciny csodák kávézója a hetedik magyarul olvasható könyve.

Eredeti borító: 

Nekem a magyar sokkal jobban tetszik, de az eredeti német borító is igazán szép ezzel a barnás, kissé rózsaszínes árnyalattal.

A magyar borító rendkívül igényesre és szépen kidolgozottra sikerült. Kemény fedeles, mely egy mély, sötétlila színt kapott. Felette pedig a szintén nagyon szép és hangulatos védőborító kapott helyett.

A könyvet ajánlani tudom minden kedves romantikus műfaj kedvelőnek, a Nicolas Barreau könyvek rajongóinak, illetve mindenkinek aki csak szeretne egy kedves és pozitív hangvételű, reményekkel teli regényt olvasni. :)

Köszönöm a Park Kiadónak az élményt és a lehetőséget, hogy elolvashattam a könyvet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...