2020. ápr. 1.

Márciusi kedvencek 🌷 (2020)

Sziasztok!
A márciusi hónap számomra nagyon hosszú volt. A hónap első fele tanulással telt, hiszen három vizsgám is volt. A második fele pedig, mint mindenkinek, otthoni karanténnal telt. Vegyesek az érzéseim a hónappal szemben, de igyekszek a pozitív dolgokra összpontosítani. :)

Összes olvasmányom márciusban:


  • 1 db gyermek-és ifjúsági könyv
  • 2 db ifjúsági, YA regény
  • 1 db dark fantasy regény
  • 1 db verseskötet
  • 1 db horror, vámpír regény
Összesen 6 db könyvet olvastam el, amely e-hónapban is eggyel több, mint az előző hónapban. :) Remélem sikerül megtartanom ezt a növekvő tendenciát.

Havi kedvenc könyvem: Mészáros Dorka: Kiszámolós
Havi kedvenc dalom, zeném: Baby Bash - Suga-suga
Véletlenül találtam rá erre a zenére és azóta vagy százszor biztos meghallgattam már. Imádom a nyárias hangulatát és azt, hogy laza, romantikus és vidám. :)

Havi kedvenc ételem: Szalámis bagett
A karanténra igyekeztünk a szüleimmel olyan ételeket vásárolni, amelyek tartósak és gondoltam, hogy ez a bagett jó lesz vacsorára. Meglepően nagyon finom volt és hamar megsült a sütőben, kb.10 perc alatt. Kívül ropogó, belül pedig puha volt a tésztája. A szósz, a zöldségek és a szalámi is nagyon finom volt. Az ára is nagyon baráti volt, hiszen egy csomagban 2 db volt és csak 249 forintba került. A márkájára sajnos nem emlékszem, de majd legközelebb lefotózom nektek. A Pennyben kapható egyébként.

Havi kedvenc pillanatom: Sikeres vizsgát tettem és ezáltal kereskedő lettem! :) 4-es lett a bizonyítványom, amelynek nagyon örülök, mert valóban sokat készültem rá.. :)

Havi tervek áprilisra vonatkozóan: 
Olvasás szempontjából szeretnék ellvasni legalább 5 könyvet:
- Király Anikó: Strand, papucs, szerelem
- Baráth Viktória: Egy év Rómában
- Hercz Júlia: Arany és Ónix
Őket mindenképpen szeretném elolvasni, a többit pedig az aktuális hangulatom szerint fogom kiválasztani. :)

Havi kedvenc idézetem: "Örökké nem eshet." (A holló c.film)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...