2020. ápr. 6.

Nevenincs Book tag

A Nevenincs book tagre ketten is kihívtak, így ma mindenképpen szerettem volna én is kitölteni. :) A kihívást köszönöm szépen @Judyt-nak és @Iza_Rápolti-nak!


Kedvenc műfajod? És miért ez?

A kedvenc műfajom a Young Adult. Engem ezek a könyvek kizökkentetek a mindennapi életből és általában jobban preferálom a vidámabb hangvételű ifjúsági regényeket. Viszont voltak kivételek, amelyek komoly dolgot, esetleg betegséget vagy halált dolgoztak fel és ezek valahogy jobban megérintettek.

Egy könyv, ami véleményed szerint csodálatos idézetek kimeríthetetlen tárháza? 

Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán
Ez a regény nagyon közel áll hozzám, mert ebben a részben jöttem rá igazán arra, hogy Richárd többet érez Mili kisasszony iránt. Rengeteg idézet található benne, amely erre ad bizonyosságot és ezeket igyekeztem ki is gyűjteni. ❤

Magyar vagy külföldi írók? Melyiket olvasod szívesebben és miért?

Én jobban kedvelem a magyar szerzők könyveit. Rengeteg kincsre akattam és a kedvenc szerzőim zöme magyar író és költő  Pl.Böszörményi Gyula, Mikszáth Kálmán, Benina, Petőfi Sándor, Papp Ádám, Rácz-Stefán Tibor, Ashley Carrigan. Azért szeretem nagyon őket, mert mindig megtudnak lepni és a magyar nyelvet véleményem szerint csak egy igaz magyar tudja vissza adni az olvasónak. Persze a fordítóknak is rengeteget köszönhetünk és sok külföldi szerzőt is kedvelek, de azért a magyarok közelebb állnak hozzám.


Használsz bármilyen könyvjelzőt vagy sarokhajtogatót?

Igen, vannak kedvenc könyvjelzőim. Őket szoktam felválltva használni. Sarokhajtogató alatt a sarokkönyvjelzőt kell érteni? Azokat is szeretem, a kedvencem ez a szivecskés, mert az első molyos ajándékozásomon kaptam ajándékba.

Ha véletlenül a kedvenc sorozatodban találnád magad és ismernéd a végkifejletet, mit tennél? Hagynád, hogy ugyanúgy történjenek a dolgok vagy megváltoztatnád?

Mivel általában a kedvenc szereplőim meghalnak a sorozatokban, én megváltoztatnám a végkifejletet és megmenteném a kedvenc karakteremet.


Az utolsó könyv, amit vettél?

Monstanában recenziók érkeztem hozzám, így az utolsó könyv, amelyet vásároltam az Holly Webb: Az elhagyott kiskutya c.regénye.


Melyik könyv érintett meg eddig a legjobban?

Ami a leginkább megérintett az Deirdre Riordan Hall: Sugar című könyve, amelyet még a mai napig nem tudtam feldolgozni. Miért? Miért kell így véget érnie? :( Máig nem értem...

Könyv, amelyben a legjobban csalódtál? 

Charles Dickens: Karácsonyi ének. Nekem ez egy borzalmas olvasási élmény volt. Nagyon sok jót hallottam róla, így azt hittem, hogy nekem is biztosan tetszeni fog. Sajnos nem így lett. De ez van...nem egyezhet mindenkinek az ízlése és jelen esetben most én voltam a kakukktojás. :)

Melyiket szereted jobban: Megvenni a könyveket vagy kölcsön kérni? 

Elolvasni szeretem őket. :) Megmentem őket attól, hogy a szemétben landoljanak, örökbefogadom őket, megrendelem őket, megveszem őket, kikölcsönzöm őket.

Véleményed szerint melyik a legjobb kötelező olvasmány?

Hmm.... Nem igazán szerettem a kötelezőket olvasni és sajnos nem is olvastam még el az összeset, de Szophoklész: Antigoné című műve az tetszett.

A kihívottaim: @Jancsó_Reni , @Kovács_Ági_3 , @julcseee :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Soman Chainani: Szörnyek és Szépek | Tizenkét hátborzongató mese |

 Őszintén szólva 28 évesen is odáig vagyok a mesékért. Titokban nagyon izgalmasnak találom a sötét, misztikus és hátborzongató történeteket....