2020. ápr. 9.

Póktag

Ma ismét egy booktaggel készültem nektek! De ne aggódjatok, hamarosan jönnek majd másfajta bejegyzések is! Könyvajánlók, kihívások és sok minden más. :)

Köszönöm a kihívást @Kyupirappa-nak!

Torzópókfélék - Nevezz meg egy olyan könyv(ek)et, ami(k)ben szerepel egy nem túl megnyerő külsejű, de abszolút szerethető karakter:

Edward de Raaf - Elizabeth Hoyt: Hollóherceg

Edward egy megtört lelkű férfi, aki elveszítette a családját. Az arcát himlő okozta sebhelyek borítják, így a legtöbben kerülik őt. Ehhez hozzá jön még a morcos énje is, de ha jobban megismerjük, akkor feltárul előttünk egy nagyon szerethető, kedves és szenvedélyes karakter, akit csak imádni lehet. Én nagyon kedveltem Edward karakterét és kifejezetten jó élmény volt, hogy végre nem egy tökéletes külsejű férfi volt a főszereplő.

Csapóajtós pókfélék - Hagytál-e már félbe könyvet? Ha igen, melyiket és miért?

Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna
Pár hete neki kezdtem a Vérbe öltözött Annának és nagyon-nagyon tetszett a sötét és misztikus hangulata. Miért hagytam akkor félbe? Mert úgy éreztem, hogy nem most kellene elolvasnom, hanem idén Halloweenkor. Addig megpróbálok belőle beszerezni egy saját pélányt.

Madárpókfélék - Nevezz meg egy könyet, amit utazás közben olvastál:

Nincs ilyen. Sajnos nem tudok utazás könyvben olvasni, mert rosszul leszek tőle.


Lámpaernyős pókfélék - Nevezz meg egy olyan könyvet, amit éjszakában nyúlóan olvasál:

Cassandra Clare: Csonváros
Nem nagyon szoktam fenn maradni éjszakába nyúlóan, mert leginkább lefekvés előtt szoktam olvasni. Viszont emlékszek, hogy pár évvel ezelőtt a Csontvárost még éjfél után is olvastam, mert nem bírtam letenni. És ugyanez volt a helyzet a sorozat többi kötetével is.

Fojtópókfélék - Melyik műfajt, zsánert, témát nem szereted és miért?

Hm...nincs ilyen. Mindent szeretek, csak van amit jobban, mint a többit.

Csodáspókfélék - Mi az ideális környezet számodra az olvasásra, ahol akár egy egész napot is végig bírnál olvasni?

A halószobám. Ott szeretek a leginkább olvasni és sokat teszek azért, még a mai napig is, hogy minél kényelmesebb és otthonosabb szobám legyen. :)

Ugrópókfélék - Volt valaha olyan könyv/sorozat, ami annyira magával ragadott, hogy fanartot/fanfictiont stb készítettél hozzá? Ha igen, mit csináltál és melyik alkotáshoz?

Nem volt ilyen még. :)

Zugpókfélék - Szoktál olvasás közben nassolni? Ha igen, mit?

Csak nagyon ritkán, de akkor is csak valami kekszet vagy ropit.

Hamvaspókfélék - Melyik könyve(ke)t jelölnéd ki szívesen kötelező olvasmánynak vagy írnád fel az iskolai ajánlott olvasmányok listájára és miért?

Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten - Középiskolásoknak szívesen ajánlanám, mert remek krimi, nyomozós történet, amelyből sok érdekességet is megtudhatnának a gyerekek a magyarországi történelemmel kapcsolatban.
Bram Stoker: Drakula - Klasszikus! Nem is értem, hogy miért nem olvassák az iskolában.
Darren Shan: Rémségek cirkusza - Általános iskolásokkal tuti megszeretettné az olvasást. :)

Farkaspókfélék - Volt valaha olyan könyv, amit sokáig "vadásztál" vagy nehezen jutottál hozzá? Ha nem, akkor melyik könyv megjelenését vártad tükön ülve?

Mostanság vadászok több könyvre is.
Mint például Böszörményi Gyula: Rémálom sorozatára, C.J.Roberts: Fogoly a sötétben és Kirsty Moseley: Álmaim őrzője című könyvére is vadászok úgymond.

Karolópókfélék - Melyik számodra még ismeretlen szerző(k)től szeretnél még mindenképpen olvasni?

Elsősorban Leigh Bardugo-tól és Kirsty Moseley-től. :) De ott van még Sienna Cole és még jó páran.


Csőhálós pókfélék - Hogy viszonyulsz a plecsnikhez, kihívásokhoz?

Szeretem őket, de már nem veszek részt kihívásokon olyan aktívan, mint például tavaly. Ma már csak olyan könyvet olvasok el, amelyhez kedvem van és nem kihívás miatt olvasom. 

Kihívottaim: @csakegyluca , @Judyt , @luthienlovemagic , @Iza_Rápolti ha van kedvetek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...