2020. aug. 16.

Könyvtárban jártam / Augusztus

Augusztus közepén meglátogattam a könyvtárat, mert kikapcsolódásra volt szükségem és új olvasnivalók után is vágyakoztam. Sikerült egy nagyon meleg napot kifognom, de egyedül voltam olvasó, így nagyon kellemesen tudtam vadászni a polcok között. Ráadásul, hogy az egyik kedves könyvtárosunk szavaival éljek, egy "szűz" könyvet is sikerült kikölcsönöznöm, amely még sosem járt olvasó kezében, hiszen aznap került a kölcsönözhető könyvek közé. ☺️
Az első könyv, amelyet leemeltem a polcról az Renee Ericson: Több, mint víz című regénye volt, amely egyébként szerepel a várólistámon, így nagyon örülök annak, hogy sikerült kikölcsönöznöm. Egyébként ő az a könyv, amelyet elsőként én kölcsönözhettem ki a helyi könyvtárunkból. 🤗

A második könyv, amelyet megtaláltam az újdonságok között az egy nagyon aranyos gyerekkönyv volt, Pásztohy Panka: Pitypang és Lili. A könyvtározás után tettem egy nagy sétát a ligetben, majd leültem egy padra és el is olvastam a mesekönyvet. Igazán tetszett, mert szép kis tanulságos történetet mesélt el, gyönyörű illusztrációkkal színesítve. 
A harmadik könyv, amelyet mindenképpen szerettem volna kikölcsönözni és sikerült is, az Helen Foster: Méregtelenítés című könyve volt. Mindenképpen szeretnék méregteleníteni a hetekben, ezért biztosan nagyon sokat fog segíteni nekem ez a könyv. Ha érdekel titeket a téma szívesen megosztom majd veletek blogbejegyzés formájában a tapasztalataimat. 

A Méregtelenítés című könyv mellett ráleltem egy nagyon ígéretesnek tűnő könyvre, Az 50 legismertebb antik görög mítoszra. Mivel imádom a görög mítoszokat, ezért nem tudtam ott hagyni és ő is haza jött velem. Bár megjegyzem, hogy van ám súlya! 

Legutolsó körben megnéztem a kortárs újdonságokat és ott találtam egy verseskötetet, Grecsó Krisztián: Magamról többet-et. Nagyon kíváncsi vagyok rá, mert úgy emlékszem, hogy eddig még nem volt szerencsém olvasni Grecsó Krsztiántól, de már hallottam róla sok pozitív véleményt. 

Az utolsó könyv, amelyet kikölcsönöztem az egy Karl May kötet, amelyet az anyukámnak hoztam haza. A napokban sokszor említette, hogy az elhunyt édesapja sok-sok évvel ezelőtt szinte minden este Karl May regényt olvasott és, hogy ő is szeretne ismét olvasni, mert régen rengeteget olvasott. Így gondoltam, hogy meglepem őt és ha majd tetszik neki, akkor a későbbiekben veszek ajándékba neki egy saját példányt is valamelyik Karl May regényből. 

Nos, ennyi lett volna az augusztusi könyvtárban jártam bejegyzésem. Remélem, hogy tetszett nektek és szép napot kívánok mindenkinek! ☀️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...