2020. nov. 25.

L.M. Montgomery: Anne karácsonya

 A Könyvmolyképző egy teljesen új borítóval fogja kiadni L. M. Montgomery: Anne karácsonya című könyvét, amelyet minden bizonnyal sokan ismeritek, esetleg már olvastátok is. Nekem még nem volt szerencsém elolvasni a regényt, de mindenképpen tervbe van véve. 

Fülszöveg:

Ki ne emlékezne Anne Shirley-re, a vörös hajú, cserfes árva kislányra, aki világszerte nézők és olvasók millióinak szívét hódította meg? Vagy a Váratlan utazás című filmsorozat kacagtató és szívmelengető epizódjaira? A Könyvmolyképző Kiadó most igazi ünnepi meglepetéssel szolgál a méltán népszerű kanadai írónő rajongóinak. Ebben a megkapó humorral és emberséggel átszőtt kötetben a szerző magyarul eddig még soha meg nem jelent novelláiból válogathat az olvasó. A máig friss történetek arra emlékeztetnek bennünket, hogy még nem késő visszatalálnunk a karácsony és az ünnep igazi jelentéséhez: az összetartozás, a megbocsátás és a szeretet érzéséhez.

A Vörös pöttyös? Szeretem. Facebook oldalán az alábbi két borítóra lehet szavazni:

Jelenleg 130 szavazat.

Jelenleg 45 szavazat. 

Szerintem mindkét borító csodaszép és bármelyikkel is fog megjelenni én nagyon örülni fogok neki. 

Nektek melyik tetszik? Itt tudtok szavazni -> Vörös pöttyös? Szeretem. 💕 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...