2021. okt. 5.

Sydney Scott: Szélhámos játszma (Szélhámos 2.)

 Néhány hónapja annak, hogy elolvastam a Szélhámos című könyvsorozat első részét. Vártam a megfelelő időt és alkalmat a sorozat folytatásához, így nagyon örülök annak, hogy az ősz elején sikerült elolvasnom a második részt. 



Röviden a könyvről:

A Szélhámos játszmában Bora és Ariel nem mindennapi kapcsolata és élete tovább folytatódik, még több kihívással és titokkal. Vajon Bora elmenne a végletekig, hogy megmentse az egyik családtagját? Ariel többet érez Bora iránt, mint puszta vágy és vonzalom? 


Véleményem a könyvről:

A sorozat első kötete meglepetés volt nekem, mert a Szélhámos szerelem volt számomra az első olyan könyv, amelyben a karakterek egy valóság showban játszanak főszerepet. Bár az első részben Bora volt a legszimpatikusabb karakter a számomra, őszintén szólva nagyon kíváncsi voltam Arielre is. Ariel egy nagyon különleges pasas, akit az első kötetben nem igazán kedveltem, de az ő karaktere lassan bontakozik ki. A Szélhámos játszmában több mindent meglehetett tudni Ariel múltjáról és a családjáról, amelyekről szívesen olvastam. Ezáltal sokkal közelebb éreztem magamhoz a személyiségét és örömmel olvastam azokat a sorokat, amikor napközben is Bora járt az eszében. A kettőjük kapcsolata nem indult a legfényesebben, hiszen eleinte nem igazán kedvelték egymást, majd hirtelen vonzalmat kezdtek el egymás iránt érezni a kamerákon kívül is. 

Igazán tetszett a könyvben, hogy több izgalom volt benne és bár a krimi szál könnyen megfejthető volt, én még is élveztem az olvasását. Igazi csajszis könyv, amely mellé tökéletesen illene egy finom koktél. Cosmopolitan tökéletes választás lehetne mellé! :) 

Bora családja nagyon dilis, és még finoman fogalmaztam! :) Kedvencem az apukája, mert nagyon aranyos gesztusnak tartottam tőle azt, hogy még bűvészkedni is megtanult. A nagyszülők pedig nagyon nagy formák! Vicces és szórakoztató róluk olvasni! 

A krimi szál feldobta a könyvet, jól ki lett találva a történet. Gratulálok az író nőnek, mert ezt az igazán csajos könyvet is sikerült úgy megírnia, hogy akár egy férfinak is kellemes és fordulatos olvasmány legyen a regény! 

Igazán kíváncsi vagyok a harmadik részre is, amely már a polcomon várakozik. Azt hiszem pár héten belül el is fogom majd olvasni. :) 

Hány csillagot érdemel tőlem? 

🌟🌟🌟🌟 és fél /5


Kedvenc idézeteim: 

"Képtelen rá? Egyszer valami ilyesmiről olvastam, hogy vannak emberek, akik genetikailag képtelenek szerelembe esni. Talán ő is ilyen. Talán én is?" 


"Én viszont itthon nőttem fel, és tudom, hogy az embereket sokkal jobban érdekli, hogyan buksz el, mint hogy hogyan érsz el sikereket, és egy kicsit inkább az előbbinek drukkolnak – fejtegetem." 


"A beleszeret az egy veszélyes ige." 


A könyv adatai:

Író: Sydney Scott / Fejős Éva 

Cím: Szélhámos játszma 

Sorozat: Szélhámos 2. 

Műfaj: Romantikus 

Kiadó: Erawan 

Oldalszám: 260 oldal 

Megjelenése: 2019 

Fülszöveg: 

Néhány ​hétig tévésztár voltam, sokan ismeretlenül is megkedveltek, és gondolom, legalább annyian utálnak már. Kiléptem az életemből, belementem egy kamukapcsolatba, és most vége. Szabad vagyok. Nem is értem, mi ütött belém tegnap, amikor elmenekültem. Hiszen csak eddig tartott, nem kellett volna felhúznom magam, és akkor nem találkozom az őrült zaklatómmal sem. Most már vége, hamarosan megkapom a show-ért a pénzt, visszafizetem a hiteleimet, és szabad emberként élem az életemet. Visszaáll a korábbi, nem túl izgalmas életritmusom. Egy ideig még megismernek az emberek az utcán, aztán az is elmúlik, leszállnak rólam az idióták, a zaklatók, Tina is megnyugszik, hogy nem halásztam el tőle Arielt, és ennyi.”


Gyarmati Bora, a Szélhámos játszmából már megismert huszonhárom éves sminkes és Somlay Ariel, a világ hatodik legjobb teniszezőjének kamukapcsolata a show befejeztével – úgy tűnik – véget ér. Mégis maradnak kínzó kérdések. Miért akarja valaki Borát elrabolni? Ki lehet-e keveredni a titkok, elhallgatások, hazugságok útvesztőjéből? Vajon tényleg kamuszerelem volt Bora és Ariel magas hőfokon izzó kapcsolata?


Megtetszett? Itt megrendelheted 👉 Szélhámos játszma 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...