2020. júl. 8.

Könyvtárban jártam | Július 🌞

Sok-sok hónap után végre visszatért a könyvtárunk a régi kerékvágásba, így el is látogattam hozzájuk, hogy új olvasmányokat keressek magamnak.
Szerencsére egyedül voltam, mint olvasó, ezért nyugodtan tudtam új kincseket felfedezni.

Az első könyv, amelyet levettem a polcról Harriet Muncaster: Holdas Hanna szülinapi bulit tart és Holdas Hanna balettozik című könyve volt. Régebben olvastam már a Vámpírtündér első és második részét, amelyek nagyon tetszettek és igazán aranyosnak tartottam a történetüket. Szinte biztos vagyok benne, hogy a sorozat harmadik és negyedik része sem fog számomra csalódást okozni.

Az ifjúsági részlegen mindig találok olyan könyvet, amely megérint, így volt ez Sara Pennypacker: Pax című regényével is. Komolyabb hangvételű ifjúsági regénynek tűnik, amelyre nagyon kíváncsi vagyok.

Miután végeztem az ifjúsági részlegen, úgy gondoltam, hogy szükségem van egy romantikus regényre is. Ezért választottam Nicolas Barreau: A világ végén megtalálsz című kötetét, amely az egyik kedvenc városomban játszódik, Párizsban. Az írótól volt már szerencsém olvasni, még hozzá a Piciny csodák kávézóját, amely fantasztikus olvasmány volt! 💖 Könyvajánlóm itt olvasható: https://henisbookbar.blogspot.com/2020/03/nicolas-barreau-piciny-csodak-kavezoja.html

Az utolsó könyv, amelyet kikölcsönöztem Meghan March: Vad kísértés című regénye, amely a Kísértés sorozat első része. Ez egy New adult, erotikus regény, amelyet már régen olvastam. Alapjában véve szeretem a New adult regényeket, de mostanában eléggé hanyagoltam őket, sajnos.

+ meghosszabbítottam Baráth Viktória: Első tánc című könyvét, amelyet nem tudtam elolvasni júniusban, de júliusban mindenképp szeretném ezt bepótolni.

Összességében:

  • 2 db meserégy
  • 1 db ifjúsági regény 
  • 2 db romantikus
  • 1 db New adult, erotikus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...