2020. aug. 12.

Könyvek, amelyeket sokan szeretnek, de én ki nem állhatom őket

Én nem igazán szoktam követni a divatot olvasás terén sem, hiszen sok-sok felkapott könyvet csak évek múltán szoktam a kezembe venni és elolvasni, miután lecsengett a hatalmas hírverése. 

Volt rá eset, hogy így kedvencet arattam és bántam, hogy nem olvastam hamarabb, viszont volt ellenpélda is. Voltak ám olyan regények is, amelyeket ki nem állhattam. Ezekről a regényekről állítottam össze egy ötös listát. Ha valaki kedvence volna az egyik vagy akár több könyv a listáról, kérem, hogy ne haragudjon meg. Mindenkinek más az ízlése. Sajnos én ezt az öt db könyvet nagyon nem szeretem. :( 

#5. Colleen Hoover: Maybe Someday - Egy nap talán

Colleen Hoover könyveiért millióan rajonganak és megértem őket, hiszem zseniális írónő. Több könyvet is olvastam tőle, volt amit 5 csillagosra is értékeltem molyon, de sajnos a Maybe Someday hatalmas csalódás volt a számomra. Nagyon unalmasnak és egysíkúnak találtam a történetet. Kevés dolgot utálok annyira, mint az unalmas történeteket.


#4. Erin Watt: Megtört herceg (A Royal család 2.)

Ha egy szóval kellene jellemeznem ezt a regényt, az ez lenne: "dráma". Dráma dráma hátán. Egyszerűen falramásztam ettől a könyvről. 


#3. Jay Aher: Tizenhárom okom volt

Ez a könyv maga a depresszió! Nem ajánlom senkinek sem. 


#2. Katja Millay: Nyugalom tengere

Számomra ez a regény nagyon furcsa, nyomasztó és borongós volt. A szereplőket sem sikerült megkedveltem.. Nagy csalódás volt ő is.


#1. Sarah J. Maas: Üvegtrón

A legnagyobb csalódás, amelyet valaha megéltem könyvek terén. Vontatott és lassú volt történet, de hősiesen kitartottam a végéig. Egyedül Doriant szerettem a történetben és csak miatta tervezem elolvasni a folytatásokat. Nagyon szerettem volna szeretni én is ezt a könyvet és magát a történetet, de sajnos nem így lett. Ezért is került  ő az első helyre erre a listán. 


Vannak olyan könyvek, amelyeket nagyon nem kedveltek?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...