2020. nov. 10.

Könyvtárban jártam | November 🍂

 A múlthéten könyvtárban jártam. Akkor még nem tudtam, hogy megint szigorítások lesznek a mindennapi életünkben, de bevallom valahol éreztem, hogy nem árt ha van itthon kicsivel több olvasnivalóm. :) 


Elsőként az újdonságok felé vezetett az utam, ahol kiválasztottam két regényt is. Elsőként Stephanie Garber: Caraval című kötetére esett a választásom. Sok jót hallottam már róla, de leginkább Viszkok Fruzsi ajánlója miatt vettem le a polcról. A könyvtárunkban az első és a harmadik rész volt elérhető, mert sajnos a második kötetet még nem hozta meg a futár. Bízom benne, hogy nekem is tetszeni fog a Caraval. 

A második könyv, amelyet leemeltem az újdonságok közül az pedig egy LOL kötet volt, amelynek címe: 

Emily Wibberley · Austin Siegemund-Broka : Már​ nem a tiéd

Bevallom őszintén, hogy semmit nem tudok a könyvről, de a LOL könyveket kedvelem, így szeretném őt is elolvasni a hetekben. 

Harmadik választásként pedig Harriet Muncaster Vámpírtündér című sorozatának 5.,6.,7.,8. és 9. részét hoztam haza. A sorozat első négy részét már olvastam és nagyon szerettem mindegyiket. Aranyos és szórakoztató könyvek. :)

Az utolsó könyv, amelyet kikölcsönöztem az pedig egy verseskötet Szabó Lőrinc től, a Szél hozott. 

Nem tudom még mit hoz a jövő, de lehet, hogy lesz még egy köröm ebben a hónapban a könyvtárba. 

Kitartást és jó egészséget kívánok mindenkinek! 💖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...