2020. dec. 31.

Év végi összegzés | 2020 | 📖

 

A 2020-as év olvasás szempontjából számomra nagyon jó volt. A kitűzőt célomat (50 könyv elolvasása) sikerült elérnem. Jó néhány kedvenc könyvet is avattam és több magyar írótól is olvastam, akiktől egészen biztos a közel jövőben is fogok. Hogy példát is említsek: Király Anikó, Kertész Edina, Baráth Viktória. Szerintem mind nagyon tehetséges írók és kifejezetten kedvelem a stílust, amelyet képviselnek. 

Összesen 76 könyvet olvastam. 

Oldalszámként: 14. 558 oldal. 

Top 3 kedvenc könyvem:

- Király Anikó: Strand, papucs, szerelem 

- Elizabeth Lim: Fénytörések 

- Stephanie Garber: Caraval 

Az év legszebb borítója számomra: 

Lene Kaaberbol: A sárkány hívása 

Az év legkedvesebb történet díját kapja:

Catherine Rider: Csók Rómában 

Az év meglepetése: 

Emily Wibberley - Austin Siegmund Broka: Már nem a tiéd 

Nem gondoltam volna, hogy ennyire nagyon szeretni fogom ezt a könyvet! 

Legaranyosabb történet díját kapja:

Kertész Edina: Lajhár, a sztár 

Téli kedvenc olvasmányom: 

Jen Calonita: Ne érezz, ne kérdezz 

Legváratlanabb fordulat a cselekményben díját kapja: 

Baráth Viktória: Egy év Rómában 

Az év kedvenc írója: Király Anikó! 😊 


Örülök, hogy megismerhettem Király Anikó történeteit és a Strand, papucs, szerelem hatalmas kedvencem lett! A jövő évben is mindenképpen szeretnék tőle több regényt is elolvasni. Az első a Csak barátok lesz?. Igazán kíváncsi vagyok rá. :)

Azt kell mondanom, hogy a magánéletemben nagyon sok nehézség, akadály, bánat, szomorúság volt 2020-ban, de a könyvek szebbé tették nekem ezt a szörnyű évet is. Köszönöm minden kedves írónak, hogy a történetük által kikapcsolódhattam. 💙 


Sikerekben gazdag és boldog új évet kívánok mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...