2020. dec. 25.

Karácsony örömei book tag 🌲


Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! 

Karácsony alkalmából úgy gondoltam, hogy kitöltöm a karácsony örömei book taget, amelyet Könyvek&Kávé blogján találtam. :)

https://www.konyvekeskave.hu/2016/12/a-karacsony-oromei-book-tag.html?m=1

1. Várakozás: Az izgalom a tetőfokára hág! Melyik könyv(ek) megjelenését várod a legjobban?

Erdős Zsuzsanna: Légből kapott szerelem című könyvét nagyon várom, amely a Menő Könyvek Kiadó gondozásában fog megjelenni 2021. január 25.-én. Még nem volt alkalmam Erdős Zsuzsannától olvasnom, de 2021-ben mindenképpen szeretnék tőle elolvasni legalább egy regényt. 

Izgatottan várom még Jeaniene Frost: Lángok kötelékében című könyvét is, amely Az éjszaka hercege című könyvsorozatnak a harmadik része.  Valamint Beth Flynn: Rossz időben című könyve is nagyon várós a számomra, amely pedig a Kilenc perc című könyvsorozatnak a második része. 

2. Karácsonyi dalok: Melyik könyvről vagy íróról nem tudsz nem dicshimnuszokat zengeni?

Szerencsére kevés ilyen van, de nem szeretem Borsa Brown könyveit, ezért az ő regényeiről sajnos nem tudok jókat mondani. 

3. Mézeskalács házikók: Melyik könyvnek vagy könyvsorozatnak van a legcsodálatosabban felépített világa?

Hmm...elsőként Cassandra Clare Árnyvadász univerzumát szerettem volna írni, de jobban húz a szívem Stephanie Garber Caraval trilógiájához. 


4. Karácsonyi ének: A kedvenc klasszikusod vagy, amit rég el szeretnél már olvasni?

Kedvenc klasszikusom nem igazán van, de Louisa May Alcott: Kisasszonyok c. könyvét nagyon szeretném egyszer elolvasni. 


5. Karácsonyi édességek: Milyen könyvet szeretnél karácsonyra kapni?

Idén nem kértem egyetlen egy könyvet sem karácsonyra, csak egészséget és boldogságot. Hála, beteljesült az álmom és így is nagyon szép és hasznos ajándékokat adtam, illetve kaptam. :) 

6.  Gyertyák az ablakban: Melyik könyvtől lesz meleg, meghitt hangulatod?

Sok kedves könyv van a szívemnek, ezért nem tudok egyet választani. Bármelyik kedvenc könyvemet ide tudnám sorolni. 

7. Karácsonyfa és dekoráció: Melyek a kedvenc könyvborítóid?

Catherine Rider könyveinek minden évben csodálatosak a borítói. Idén karácsonykor a Csók Rómábant olvasom, amelynek szerintem gyönyörű szép a borítója. 

8. A karácsony örömei: Mit szeretsz a karácsonyban? Melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?

Azt szeretem a karácsonyban, hogy ilyenkor lelassul az idő és a nehéz hónapok után jól esik pihenni, a családdal együtt tölteni az időt. Szeretek az anyukámmal finom sütiket sütni. Imádom feldíszíteni a karácsonyfát és látni a szeretteim arcát, mikor kibontják és örülnek az ajándéknak. A kedvenc emlékem az, mikor még éltek a nagyszüleim és a testvéreimmel közösen díszítettük fel az otthonukban a karácsonyfát. 💙

Mégegyszer békés és boldog karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! 🌲💚



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...