2021. máj. 26.

Kertész Edina: A milliomos szamár 🐎

 Kertész Edinától volt már szerencsém több könyvet is olvasom és eddig mindegyik nagyon tetszett. Ezért nagyon izgatott voltam A milliomos szamár című regénye iránt is, amely szintén nagyon szórakoztató és aranyos történet volt. :)



Röviden a könyvről:

A milliomos szamár című könyvnek a főszereplője Robi, a szamár. Az ifjú szamár a Gyogyó Golyó Bowling Klubban kap állást, mint takarító. Ám, ezt a takarító állást úgy sikerült megkapnia, hogy előtte pár órával csapták ki Malacot, a disznót. Malac bosszút tervelt ki, hogy minél előbb kirúgassa Robit és visszakaphassa az állását. A bosszúja sikerrel jár, ám Robi vicces bal lépését lekamerázzák és ezáltal híres TyúkTyúb (YouTube) sztár lett. Robi élete fenekestül felfordult és megízlelte milyen menőnek, gazdagnak lenni. De mi van akkor ha a gazdasággal egyúttal elveszítette a barátját és a szabadságát is? Sikerül vajon Robinak rátalálnia a boldogságra és önmagára? 


Véleményem a könyvről:

Már a történet elején magával ragadott a sztori, hiszen valljuk be elég kevés könyvben olvashatunk egy fiatal szamárról. Azt el kell mondanom nektek, hogy én imádom a csacsikat, szerintem nagyon aranyos állatok, ezért még inkább izgatottabb voltam a könyvvel kapcsolatban. Robi egy nagyon szerethető és kedves karakter, aki magányos volt és vágyott arra, hogy barátai legyenek. De főként a szeretetre vágyott igazán. Így amikor sztárrá vált, én teljesen megértettem őt, hogy elsőként tetszett neki, hiszen mindenki kedvelte őt és bármit megvehetett, amit csak szeretett volna. Bár én nem vágyok a hírnévre, azért talán egy napig én is belebújnék egy híresség bőrébe, hogy megtapasztaljam azt, milyen is sztárnak lenni. Kifejezetten tetszett, hogy Kertész Edina egyedi karaktereket alkotott meg, akiknek egyedi volt a személyisége. Ugye ott volt Robi, aki kedves és jámbor teremtés volt. Aztán ott volt még Papardelle, aki okos és céltudatos lány és nagy vágya volt, hogy informatikus legyen. És persze nem felejtkezhetünk el Malacról sem, akit a bosszúvágy hajtott és a szószerint igazi disznóként viselkedett. Bár azt el kell ismernem, hogy az ő karaktere és cselekedetei izgalmasabbá tették a sztorit. Véleményem szerint nagyon jól felépített történetet olvashattunk, hiszen Robi takarítóként kezdte, majd híres lett és gazdag. Később megtapasztalta azt, hogy hiába gazdag az ember, a pénzt mit sem ér, ha nincsen olyan ember, akivel megoszthatja az örömét. A családnál és a barátoknál nincsen nagyobb kincs, hiszen rájuk bármikor számíthatunk, legyen az akár jó vagy rossz dolog. 

Én nagyon élveztem a könyv olvasását és kellemes kikapcsolódást nyújtott számomra, amelyet csak még színesebbé varázsolt Hajba László illusztrálása. Oldalanként megálltam és megcsodáltam a rajzokat, mert nekem kifejezetten tetszettek a karakterek ábrázolásai. 

Kedvenc szereplőm Robi és Papardelle volt, akiknek barátsága sok mindenen átment, de végül a szeretet győzött! 💕

Hány csillagot érdemel tőlem? 

🌠🌠🌠🌠🌠/5 

KEDVENC LETT 💙

Kedvenc idézeteim: 

"– Kisfiam, te különleges vagy, ezt el kell fogadni. Gondolj arra, milyen lehet nem különlegesnek lenni, hanem ugyanolyannak, mint mások. Hát nem rettentően unalmas?"

"– Az élethez képzelőerő kell, kisfiam, hogy ezt el tudd képzelni, ki leszel majd egyszer."

"– Azzal törődj igazán, akit a szívedben érzel."

"Bizony, néha a rossz dolgok csak azért kellenek, hogy

 eljuttassanak valami jó dologhoz ".

A könyv adatai: 

Író: Kertész Edina 

Cím: A milliomos szamár 

Műfaj: Gyermekkönyv 

Kiadó: Manó Könyvek 

Oldalszám: 160 oldal 

Megjelenése: 2019 

Fülszöveg: 

Négy pata kopog a Gyogyó Golyó Bowling Klub tükörfényes padlóján. Az új tisztasági menedzser, Robi, a szamár az első munkanapját kezdi. Ám a klub egykori alkalmazottja, Malac bosszút esküdött ellene, és jókora slamasztikába keveri, méghozzá éppen a híres rapper és dj, MC Chicken születésnapján… Robi elveszíti az állását, de váratlanul híres és mesésen gazdag lesz egy TyúkTyúbra felkerült videó miatt. Megváltoztatja-e a hírnév Robit, ezt a tehetségesen gitározó, jólelkű szamarat? Tényleg igaz lenne, hogy a szülei egyszer megrágcsáltak egy tűzoltót? És hogy éli túl, mikor egy csapásra mindent elveszít? Vicces, fordulatos és nagyon mai gyerekregény sikerről, hírnévről, bukásról és önmagunk megtalálásáról.

Megtetszett? Itt megrendelheted -> A milliomos szamár 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...