2021. júl. 14.

Meredith Wild: Összeroskadva

 Sziasztok!

A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában egy új Rubin Pöttyös regény fog megjelenni. Meredith Wild: Összeroskadva című regényéhez két borító terv készült, amelyekre a Vörös Pöttyös? Szeretem Facebook oldalán lehet szavazni. 

#1. 


Összességében szerintem szép borító. Egyszerű és igazi romantikus, New adult történetet sugall az olvasó felé. De valahogy még sem igazi, mert nagyon sok hozzá hasonló borító található a könyves piacon. Bevallom őszintén, hogy számomra nem figyelemfelkeltőnek, hanem tucat regénynek tűnt első látásra. 

Jelenleg: 99 szavazat 


#2.

Amikor először megláttam ezt a borítót rögtön megtetszett és csak annyit mondtam, hogy "woow". Ahogy a férfi és a női kéz egy piros szalaggal van átkötve, igazán romantikus és szenvedélyes is egyben. A fehér a háttér és a piros színű, dőlt betűtípussal írt cím pedig még inkább kiemeli a borító szerelmes hangulatát. Nagyon tetszik, így én rá szavaztam! A szavazatok alapján pedig úgy tűnik, hogy ő lesz a befutó. :) 

Jelenleg: 731 szavazat 

Nektek melyik tetszik jobban? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Liz Braswell: A vén idő mesél 🥀

 A Manó Könyvek kiadó jóvoltából ismént egy nagyon izgalmas Sorsfordító történetet ismerhettem meg. Az egyik kedvenc Disney mesefilmem A szé...