2021. júl. 27.

Farkas Andrea: Bejössz nekem, Rosszfiú!

 Ha nyár, akkor számomra elmaradhatatlan egy klassz romantikus regény. Idén júliusban nem volt sajnos túl sok időm olvasni, de Farkas Andrea: Bejössz nekem, Rosszfiú! című regénye igazi felüdülés és kellemes meglepetés volt a számomra ebben a hőségben. :) 

Röviden a könyvről: 

A történet főszereplője két gimnazista, Molnár Réka és Zádori Dénes. Réka az iskolaújság egyik munkatársa és azt a munkát kapta, hogy készítsen interjút a suli rossz fiújával, Dénessel. A két fiatal közt a lapokon át is érződik a kémia. De vajon lehet közöttük több, mint vonzódás? Rékának teljesen új az az érzés, amelyet Dénes iránt táplál. Mindemellett meg kell bírkóznia a lánynak azzal is, hogy elvesztette a két legjobb barátját. Romantika, barátság és szerelem jellemzi a könyvet, amely magába szippant és visszaidézi a középiskolás éveket. 


Véleményem a könyvről:

A történet elején még nem igazán kedveltem Réka karakterét, mert nem állt ki magáért és hagyta, hogy kihasználják. De miután megismerte közelebbről Dénest, szinte más ember lett. Sokkal szókimondóbb, vagányabb és talpraesettebb lett. Nagyon tetszett a könyvben, hogy a családtagok és a barátok is több szerepet kaptak a könyvben. Kifejezetten szeretem ha egy könyvben a mellékszereplők is ki vannak dolgozva. A Bejössz nekem, Rosszfiú!-ban az egyik kedvenc mellékszereplőm Réka nagymamája és Anett volt. 

A könyvben kulcsfontosságú volt, hogy Rékát többször is megalázták az iskolában, sőt verekedésbe is keveredett. Én viszont egy kicsit elveszettnek éreztem magam olvasás közben, ugyanis nem értettem, hogy hogyan történhet meg olyasmi, hogy egy fiú üt meg egy lányt, és az utóbbit büntetik meg. Furcsáltam azt is, hogy Réka édesanyja nem tett semmit sem ez ügyben. 

Bár sok rossz dolog történt Rékával, valami öröm még is volt az ürümben. Sikerült jobban megismernie Dénest, akiről sok pletyka keringett. Nem volt számomra meglepetés, hogy a srác igazából nem a rossz fiúk táborát erősíti. Okos, vicces, figyelmes és védelmező, aki többször is bebizonyította, hogy Réka bármikor, bármiben számíthat rá. Dénes többször is említette, hogy mennyire imádja A nagy pénzrablás című sorozatot. Kíváncsi lettem én is rá, így bele néztem. Azóta teljesen a függője lettem a sorozatnak és néhány nap alatt ledaráltam két évadot. Ilyen se fordult még elő velem, de egy könyves karakter ajánlása miatt kezdtem bele egy sorozatba. :) 

A romantikus szál szépen ívelt felfelé, nem kapkodták el a szereplők, így az első csókra is elég sokat kellett várni. De nekem tetszett, így volt kerek a történet. A negatív karakterek közül Roxit és Somát nagyon nem kedveltem. Roxinál kevés rosszabb barát van és én Réka helyében nem adtam volna neki egy második esélyt, de mások vagyunk. Az én természetem sokkal haragtartóbb, mint Rékáé. Soma pedig egy óriási lúzer a szememben. Véleményem szerint csak egy gyenge férfi bántana egy nőt. 

Összességében nagyon tetszett a könyv, mert humoros, aranyos és szórakoztató olvasmány volt, amely egyben az őszinte gimnáziumi éveket, a valóságot mutatta be más oldalról. Sajnos nem mindenki emlékszik vissza boldogan a középiskolás éveire, mert bizony vannak olyanok akiket bántalmaznak és kiközösítenek. A komoly téma ellenére még is sokat lehet nevetni a könyvön és igazi romantikus, ifjúsági történetet ismerhetünk meg általa. A szereplők fantasztikusan szerethetőek. ♥️ Én végig szorítottam Rékának és Dénesnek, hogy egymásra találjanak, ezért számomra a regény vége lett az abszolút kedvencem. Az aláfestő zene pedig csak hab volt a tortán. 😊


NAGYON TETSZETT! 🌌

Hány csillagot érdemel tőlem? 

🌠🌠🌠🌠🌠/5


Kedvenc idézeteim:

"– Virág nincs nálam, de vettem neked sült krumplit, remélem, az is megteszi."


„Ó, képzeld, a csaj akivel randizok, egy éjszaka alatt kiolvas egy ötszáz oldalas könyvet”


"– Kedvellek, Könyvmoly – feleli komolyan."


"A mobilom rezegve jelez a zsebemben.
Nagyi: Te és az ablakon bemászó Pókember kaptok 30 percet, aztán Rómeó tűnjön a szobádból. Addig elterelem anyád figyelmét." 


"Külsőleg nem lettem sokkal másabb, mint tegnap voltam, viszont apró lépésekkel egyre közelebb kerülök ahhoz a lányhoz, aki lenni szeretnék."


"Valószínűleg Dénes kriptonja a könyvtár lehet. Vajon egyetlen könyv is elég ahhoz, hogy megszabaduljak tőle örökre? Mert ha igen, akkor ezentúl mindig hordok majd magamnak egyet, lehetőleg egy jó vastagot."


"Én: Ne küldözgess képeket, főleg ne olyat, amin Te vagy rajta!

Nem felvenni: Tudtam, hogy a póló nélkülit kellett volna választanom.

Én: Felejtsd el a számom. Örökre!"


A könyv adatai: 

Író: Farkas Andrea 

Cím: Bejössz nekem, Rosszfiú! 

Műfaj: Ifjúsági 

Kiadó Erawan Kiadó 

Oldalszám: 350 oldal 

Megjelenése: 2021 

Fülszöveg: 

Réka, ​az érettségi előtt álló gimnazista, az iskolaújság ügybuzgó munkatársa nehéz időket él át mostanában, mert eddigi, legjobb barátai valamiért elpártolnak tőle. A szolid, „könyvmoly” lány leginkább láthatatlannak tartja magát, amolyan futottak még kategóriának, aki hiába szeretne feltűnni, sok tekintetben hasonlítani az iskola celebjeihez, a harsány, belevaló, irigyelt csajokhoz és a hasonlóan nagymenő srácokhoz, akiknek minden ujjukra tíz lány jut, ha akarják. És akarják. Ilyen figura Zádori Dénes is, a sulilap kiszemelt címlapembere, aki egyszerre vonzza és taszítja Rékát. És hát ő kapta feladatul, hogy interjút készítsen a fiók-alfahím, vagány, beképzelt, botrányhős fiúval.
Oroszlánszelídítés? Lehetetlen küldetés?
Mindeközben konfliktusok, olykor tettlegességig fajuló sorozata zajlik a folyosókon, az ebédlőben, egy szülinapi bulin.
Lesz-e végül békesség, újraépülhetnek-e a barátságok? Születhet-e szerelem tűz és víz között?

Farkas Andrea, két rendkívül sikeres könyv fiatal szerzője most az első szerelmekről mesél a tőle megszokott érzékenységgel, humorral és fordulatokkal.


Megtetszett? Itt megrendelheted -> Bejössz nekem, Rosszfiú! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs

 Stephanie Sorrell: Mr. Pompás Mancs című regénye már a megjelenésekor felkeltette a figyelmemet. A fülszövege alapján egy szuper izgalmas g...