2020. szept. 16.

Könyvtárban jártam | Szeptember 🍁

Nagyon vártam már a hétfőt, hogy elmessek a könyvtárba. Igazából egy gyors könyvtárazást terveztem, de végül bő másfél óra lett belőle. 

Az első állomásom az ifjúsági részleg volt. Itt volt egy előző hónapban kiszemelt könyvem, amelyet igaz, hogy már pár évvel ezelőtt olvastam, de most újra megjött hozzá a kedvem. A könyv címe Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek. 

Ezután az újdonságok közt keresgéltem, amely sajnos nagyon le volt fosztva. :( De jó látni, hogy a kicsi községünkben mások is ennyire szeretnek olvasni. Végül egy Vörös Pöttyös könyvre esett a választásom, melynek címe Tanaz Bhathena: Egy olyan lány. Bevallom őszintén, hogy még nem hallottam erről a könyvről, de bele olvastam és izgalmasnak tűnik. Így ő is haza jött velem. 

Szintén az újdonságok közt találtam Kiss Judit Ágnes: Babaróka ajándéka című mesekönyvét, amelynek már a borítója is nagyon aranyos. Néha szeretek mesekönyveket is olvasgatni. :)

Az utolsó könyv, amelyet az újdonságok közt találtam az J.K.Smith: Csak a tested érdekel című regénye. Erről a könyvről sem hallottam ezidáig, de könnyű olvasmánynak tűnik és a fülszövege alapján biztosan szórakoztató is, hiszen egy főnök-alkalmazott románcról szól. Ráadásul az egyik kedvenc országomban, Skóciában játszódik (elvileg) a történet. 

Miután már úgy gondoltam, hogy elég szórakoztató könyvet pakoltam össze magamnak, ideje volt receptes könyvek után keresgélnem. Mivel szeretnék egészségesebben táplálkozni ezért választottam kettő wok receptes könyvet. 
- Karcsúsító wok
- 33 wokban készült étel lépésről lépésre

Bár az utolsó két könyvet egyáltalán nem terveztem kikölcsönözni, végül mégiscsak haza hoztam őket. Még sosem ittam koktélt, de mindig is érdekeltek, hogy hogyan kell őket elkészíteni. Talán egyet, kettőt ki is próbálok. :)
- Koktélok
- Koktélok, alkoholos és alkoholmentes italok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Soman Chainani: Szörnyek és Szépek | Tizenkét hátborzongató mese |

 Őszintén szólva 28 évesen is odáig vagyok a mesékért. Titokban nagyon izgalmasnak találom a sötét, misztikus és hátborzongató történeteket....