2020. okt. 6.

Böszörményi Gyula: A Barnum-rejtély

 A napokban derült ki, hogy mi lesz a következő Ambrózy báró esetei kötet címe. A sorozat hatodik része A Barnum-rejtély címet kapta, amelyet Böszörményi Gyula íróúr jelentett be egy videóban a Vörös pöttyös? Szeretem Facebook oldalon. A cím nagyon titokzatos és összesen három borító tervet kapott. 

A borítók:

#1. 

Amikor először megláttam ezt a borítót rögtön megtetszett a sejtelmessége és a borítón szereplő hölgy arckifejezése. Egy kicsit szomorkás a tekintete, de még is reménykedik és az egész összhatást különlegessebbé teszi a fagyott, fekete-fehér háttér. 
Jelenleg 286 szavazat.

#2. 
Nagyon hasonló az első borítóhoz, csak itt éppen a hölgy közelebb került és a háttér kevesebb szerepet kapott. Bár ez is szép, nekem az első terv sokkal jobban tetszik.
Jelenleg 321 szavazat. 

#3. 

A harmadik terven a hölgy egy másik pózt vett fel és ezáltal olyan, mintha be lenne zárva valahová és várja, hogy valaki segítségére siessen. Az első borító tervhez hasonlóan egy titokzatos és kissé sötétebb hangulatú hátteret kapott. Talán egyedül a hölgy arckifejezése kicsit furcsa, mintha csücsörítene. Viszont a testpóz az nagyon tetszik, így én végül rászavaztam.
Jelenleg 739 szavazat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Soman Chainani: Szörnyek és Szépek | Tizenkét hátborzongató mese |

 Őszintén szólva 28 évesen is odáig vagyok a mesékért. Titokban nagyon izgalmasnak találom a sötét, misztikus és hátborzongató történeteket....